Elfjes lopen op blote voeten Erik keek me zo aan: NOOOOO WAY! JIJ BENT GEK MAN!
J0h
Grit
Geplaatst: 17-12-09 20:44
Maar als je op blote voeten wilt, moet je ook de voet van je paarse glitterlegging af knippen. Zijn er eigenlijk wel paarse elfjes
Puchje
Geplaatst: 17-12-09 20:47
Grit, het is een legging, geen panty Dus het heeft geen voeten, tot halverwege mn onderbeen. Maar schijt , door mn beenwarmers zie je toch niet welke schoenen ik er onderaan heb (dat wordt bergschoenen!!!! )
Ik ben voornamelijk wit, met paarse en zwarte accenten Net zoals mn paar.... eeeh eenhoorn
mnkortleve
Geplaatst: 17-12-09 20:49
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe je er uit gaat zien Puck vergeet je camera alsjebliefd niet.
Ik hoop echt dat we een beetje goede foto's krijgen in het donker.... Hopen dat het zaterdag nog wit is, dan is het sowieso al wat lichter. (en sfeeeeer!!!) Oh man, ik heb er zo'n zin in! Iedereen wilt weten als wat ik kom, maar ik zeg het ze lekker niet
leuke sayla foto's! was dat in de buurt waar bolletje vandaan kwam, die foto's?
mooie sneeuw plaatjes
lange werkdag en nog langere terug weg naar huis, wat een sneeuw, heb er een uur! langer over gedaan naar huis. avelyn vond de sneeuw geweldig maar ook een beetje eng. met pimmetje gaat het ietsjes beter.
Balen Janet, gelukkig hadden ze er begrip voor en heb je toch een leuke werkdag gehad.
Weer lekker yoga gedaan, laatste keer dit jaar.
Chanel_
Geplaatst: 17-12-09 21:19
Mirjam, rook in de keuken
Janet, vervelend dat je laat was
Maartje, lange werkdag Gelukkig gaat het al beter met Pim
Denise, lekker bij de yoga geweest
mnkortleve
Geplaatst: 17-12-09 21:37
Zo het voeren is weer klaar het zijn maar 11 kalveren dus dat is zo klaar 1 krijgt de fles de rest in een emmer of in een bak. Bij de paarden heb ik ook maar een emmer opgehangen eigenlijkt hangt het net te hoog, maar het kan niet anders.
draaakje Fijn dat het met Pim beter gaat.
_Rhiannon_ Laatste keer joga voor dit jaar, ben je weer een beetje los?
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 17-12-09 21:41
Ja alle wervels zitten weer op hun plek
D_Travis
Geplaatst: 17-12-09 21:53
ja pluizig en zacht Trav zijn manen waren half bevroren dus ik hoop dat ze niet breken. maarjaa hoort erbij!!
Puck als je zaterdagavond geen foto's kan maken dan doe je het zondag maar opnieuw (voor ons ) haha
Denise weer lekker ontspannen van de yogha
Maartje lange reis naar huis
Mirjam de koeien gevoerd
zit lekker te relaxen
Grit
Geplaatst: 17-12-09 21:55
Ik zit ook te relaxen op de bank. Wil eigenlijk kadootjes in gaan pakken, maar ik zit zo lekker