Goeiemorgen trouwens.. 
Ik heb me vannacht toch weer onwijs raar gedroomd.
Heb liggen roepen en huilen in mijn slaap zei mijn moeder vanmorgen..
Heb gedroomd dat Amy verkocht was naar Amerika en dat ze met het vliegtuig er naar toe moest. Nicole reed met de trailer en Maya was mee voor de extra steun. Eenmaal in het vliegtuig zou ik meegaan op de vlucht om haar rustig te houden maar ik mocht in ene niet meer mee.. Amy stond echt in zo'n blauwe box van de KLM.. (Hoe echt kan je dromen)
Later werd ik gebeld dat de 2 andere paardjes waarmee ze vervoerd was af waren gemaakt met het opstijgen omdat ze lastig waren geweest.. (gebeurt ook in t echt geloof ik?)
En Amy was hardstikke braaf.. Later werd ik weer gebeld dat ze netjes in Amerika aan was gekomen. En toen was ik ineens zelf in Amerika.. Heb ik haar weer mee terug genomen in het vliegtuig naar huis.
En daarna was ik op mijn werk, werd de winkel overvallen door een vriend van mij..
Hij ging mij gijzelen en hij had Amy ondertussen weer doorverkocht, terug naar Amerika.. Samen met Hugo.. En toen werd ik gelukkig wakker..
Gisternacht ook al zo raar gedroomd over iets wat gistermiddag uitkwam en ik dus helemaal van slag was. Hoop nu maar dat dit geen waar word..