Wat lief kleine kuikens, inderdaad wel een beetje laat. Armano nu weet ik het al weer. Ik heb hem op de hengstenshow gezien vorig jaar.
Hij is prachtig maya, wat een uitstraling.(grappig, waar hij staat heb ik vroeger gewoond)Nou ik ga stofzuigen, nog genoeg te doen vandaag. Ben straks terug met een kop koffie
Ik ben gewoon vrij vandaag! Kwam op het werk en twas echt niet te doen zoveel stof.. Dus mijn bazin komt naar buiten, ja je bent vrij vandaag! Helemaal blij, heb net boodschapjes gedaan en ik ga zo lekker naar de paardjes! Lief kuikentjes Maya!
Ik moet wel. Heb elke donderdag maar 2 uur.Als het nou 1 dagje was, was ik wel thuis gebleven. Maar ik kan niet elke donderdag missen.
Ja.. Dat zou een beetje te gek worden!Mijn moeder belde net uit Friesland.. Het is daar echt pokkeweer..Hier schijnt de zon!
Geloof dat het weer gister hier ook wel meeviel..Heb dr niks van gezien. Was nog schemer toen ik wegging en schemer toen ik terug kwam..
dan heb je er inderdaad weinig van gezien.Ik zal weer eens even bij roosje kijken, en even brokjes geven.
pff zien net dat Sem weer schijnzwanger is. Haar tepels zijn weer helemaal vol, en er spuit een soort van melk uit.