Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heb vandaag even "vrij" genomen
.
.
. Grafische blijft op de lijst enkel zit daar een groot deel tekenen in en mag ik dat nou net echt niet kunnen... Dan foto maar die herhaling telkens opnieuw die ik ook zou hebben terug steekt zodanig tegen omdat ik niks bijleer dat ik er ook mijn best niet voor doe. 

Maar even voor de kleur dat ik deze foto plaats 

En meerdere vragen gehad of hij een Tinker is, omdat hij zo groot is
"Voor de helft, er zit ook Fries in!
" wat werd opgevolgd met een "Aaahh dat dachten we al!!" hihi.
En toen we die man (en een oude vrouw) voorbij waren, hoorde ik die man nog tegen die vrouw zeggen dat Feike een stamboekpaard is
Euuhh okee, leuk dat ik het weet... maar welk stamboek dan? 
hihi
Heerlijk vind ik dat, mijn mooie paardje showen

Alleen jammer dat ik dan hopelijk afgestudeerd ben en net klaar ben op school. Je hoeft niet eens alleen reclame te doen, het programma is nu aangepast dat je iedere paar weken een opdracht kunt kiezen die reclame, grafisch, interactief of illustratief getint is. Je kunt dus altijd doen wat je wilt. Je rondt dan een echte grafische opleiding af ipv wat ik dus nu doe met minimaal grafisch werk en alleen maar reclame opdrachten. Kan je altijd wat van m'n vorige briefings laten zien en dan kun je kijken of je dat wat lijkt.
op zich is het niet zo moeilijk, je krijgt een examen over algemene kunstgerelateerde kennis (een vraag was Waar komt het lettertype Helvetica vandaan? Wat is het Louvre?) En dan krijg je een beeld herkenning test, een logo uit het hoofd tekenen test en een teken test om te kijken of je inzicht hebt. Daarna is er de portfolio ronde en je moet 2 opdrachten thuis maken die ze dan ook bekijken. Beetje gelijk de kunst academie. Maar aangezien je ook fotografie graag doet, waarom niet de C-Mine in Genk? Die fotografie school is echt goed, ik heb nu dus die projecten met een docent van daar. Volgens mij als ik haar vroeg of je eens mee langs mocht komen dat ze daar niets op tegen zou hebben

gelukkig want anders wist ik dat ook niet toen.

Ik heb voor Caily het paarse hoofdstel en Bo heeft een witte (onderlegd) en dan heb ik nog een oude blauwe (onderlegd) van Bo, maar daarvan doen de bakstukken nu even dienst bij de bosal van Caily. Ik heb inmiddels ook voor elk halster een paard
).