Grit schreef:Lois ook lekker gewandeld en met Perfect gespeeld. Hoe voelt dat nu, je "eigen" paard??
Haha, eigenlijk nog niet zo anders

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Grit schreef:Lois ook lekker gewandeld en met Perfect gespeeld. Hoe voelt dat nu, je "eigen" paard??
ellieellende schreef:Hier een druk dagje en die is nog niet voorbij....
Heb de bank vanmorgen gekocht en ben er erg gelukkig mee! echt plof![]()
Daarna naar stal, want ik zou met de stalhouder met de trailer mee naar de bak.... Maar.......
Toen ik op stal aankwam, stond Niamh heel zielig op rust in de wei, ze reageerde nauwelijks toen ik haar riep en ze liet haar hoofd weer hangen![]()
Dus uit de wei gehaald, Trea wilde ze iets lekkers geven maar dat nam ze niet aan. Dus maar ff op stal gezet. Daar wilde ze door haar benen zakken. Dus de conclusie Koliek was snel getrokken, dus maar aan de wandel en de VA gebeld.
Die was er zo en nam haar temperatuur op, luisterde naar de hartslag en darmactiviteit en had ze opgevoeld. Dat was allemaal goed.
De VA zag wel dat het tandvlees erg wit was, dus heeft bloed afgenomen en buscopan gegeven. Morgen krijg ik iig de uitslag van het bloed.
Ik heb ze om half vijf op stal gezet, ze mocht alleen een plukje hooi, dat at ze weer gretig op en ze was alweer een stuk allerter.
Krijg net een sms van Trea, die was ook op stal, ze had niet gelegen op stal en schooide om eten.... Maar nog niet gemest....
Dus straks nog maar even gaan kijken
snowdon schreef:Lois nog niet écht iets kunnen doen met Pur dus... komt vanzelf!