Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
is dat de merrie die je zou gaan rijden ?!

Ik weer zo'n uitzoekboekje maar kon niet echt iets voor me vinden
heb dus voor John een bosch schroefmachientje (met ook dopsleutels enzo) besteld
kon ff niks doen dus maar ff snel dit topic doorlezen

--> 3 kwartier en 6 verdovingen later : Maya not amused. Best of all? Mag over een maand terug voor een zenuwbehandeling van een uur.
Hopelijk blijft het vanmiddag zo!
Maya schreef:Euh... dat wordt lastig vrees ik... Maar ik zal m'n best doen
We zijn namelijk allemaal met ruiters, en dan is het best lastig om te fotograferen
Op Aman kan ik het goed, maar Dewi is wat beweeglijker...
![]()
En zondag hebben we meer mensen erbij (met onervaren paard), en ik geloof dat Sita wel de compacte camera van Hotze ging meenemen.
We hebben iig geen fotograaf op de grond ofzo...Geloof ik.
Dus er is wel een fotograaf op de grond, weet alleen niet of tie dr wat van bakt! 
Ik snapte dr niks van. Iets met gedragswetenschappen iig, was verder een gezellig feestje.. 

Maya schreef:Het is hier trouwens wel strálend weer.. Heerlijk zonnetje, mist is redelijk opgetrokken (1 km zicht). Na de middag dus lekker Aman zadelen en naar de manege rijden met Dewi aan 't touwtjeHopelijk blijft het vanmiddag zo!
Leuk. Hier is het hardstikke bewolkt..
Goed dat je even bij die chauffeur was... gewoon op zo'n moment niet alleen zijn doet heel erg veel
) maar gelukkig kon hij op eigen kracht dr uit komen.
Leek op die ene van Nick en Simon.. Ik geloof dat dat Simon is..
Zo'n ding is echt niet te houden.

Als hotze er iets van bakt tenminste.

Remember dat zonnetje van vanochtend? Die trok rond de middag even weg (
) maar na de middag kwam ie weer volop terug
Dus Aman gezadeld, Dewi vluchtig een borstel overheen gehaald, en besloten dat ik het niet zag zitten om die schoon te rossen
Kopstuk om, en off we go!
En echt... Ik heb zoooo fijn gereden
Gewoon continu zonnetje, helemaal niet koud gehad ook, in het begin wel even m'n handen een beetje, maar dat ging vlot over. Tenen (dankzij dubbel paar sokken
hielden zich ook goed. Paarden waren zooo braaf.
Op een kwart waren ze nog aan het jagen, dus daar schrokken ze de eerste keer behoorlijk van, stuiterdestuiter
Maar daarna gaven ze er niet meer om
Dus dat was ook even
maar daarna geen kick. Vlak voor de manege nog een stuk gevonden wat én breed genoeg én goed genoeg was voor een galopje, dus dat voor 50 m ofzo gedaan. Dewi bokte nog even ala Julius (
Ik zie die haast nooit bokken
). Werd ook nog door m'n vader ingehaald die even lekker op het strand ging kijken want het was toch zulk mooi weer
En daarna naar de manege doorgestapt. Daar het erf opgereden, nog langs een héle enge heftruck (
) en vastgebonden, en op zoek naar welke stallen ik moest hebben.
Maar lekker fris met een bérg stro, werkelijk, zoveel krijgen ze bij mij thuis niet eens
Voerschema nog uitgelegd gekregen en gezegd wat ze moeten krijgen. Dus dat komt ook goed
Daarna de boel in de auto gelegd en even wezen betalen
Ik ben in een tophumeur (en dat ondanks mijn beurse mond...
)