[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:06

Oh wat een scheetjes Spetter! Arme kat, hele orientatie kwijt...
Leuke foto's in je profiel Indezz enne welkom nog trouwens van mij
Plek van prik doet alleen pijn als ik erop druk, verder niks! haha
Jean, cursus voor de boeg, leuk hoor, kan je altijd nog in een cafe gaan werken en zo je vakantie in Ierland verdienen hihi.
Flauwvallen heb ik gelukkig nooit gedaan voor een prik MM, lijkt me naar om mee te maken dat je daadwerkelijk neer gaat.
Wenk.....sterkte met je offday...
Pellie wat jij hebt met het weer heb ik met de dag/nacht. Ik ga nu nog niet alleen met Kit aan de slag (stel dat er wat gebeurd) dus alleen als Mark erbij is....laat dat nou alleen savonds zijn en laten we nou geen licht in de bak hebben....jammer, nu dus echt op alleen zondag want op zaterdag werkt hij ook.
Marcella, filmpje doet het bij mij niet.
Roos, gaan we regelen hoor, dat soort foto's ga ik voor je maken. lekker dat het zo goed ging op je zit.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:28

bokt doet weer erg traag en irri trouwens...

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:50

Goedenavond!

Lekker, morgen hubkes

Leuk filmpje van Fjordo die keurig loopt! Zijn de filmpjes van mij en Chub trouwens mislukt ook Chev?

Roos en Chev, veel plezier morgen! Ik hoop ook op mooi weer, kan knollie nog lekker ff buiten spelen.

Jean, geweldig dat alles een beetje vorm begint te krijgen!

Stoer van je Chev, dat je toch in de rij bent gaan staan.
Vind naalden enzo niet zo erg... Maar de tandarts en zijn verdoving Moet toch morgen maar eens bellen voor een date...

Ik zou overigens niet weten wat ik moest doen zonder binnenbak. Laat staan zonder zelfs een (verlichte) buitenbak.

Spannend Mazzelmeid! Misschien toch de DA eens laten scannen of opvoelen. Dan weet je het echt zeker...

WenK, sterkte met het restje van deze dag dan

Superroos, wauw, tot 1700! Plaats eens een foto(link) naar dat paardje?

Chubje heeft de hele dag op stal gestaan. Dan moet ik een uur rijden van mezelf. Les ging niet door, dus zelf maar aan de slag. Eerst lekker 20 minuten aan een lang teugeltje gestapt ter opwarming van de spieren. Toen paar rondjes aan lang teugeltje gedraafd en daarna wat opgepakt. Op zich was ze netjes aan het been, maar ze liep niet echt netjes. Beetje zwalken en zelf dingen verzinnen. Niet nageeflijk op druk. Te weinig stelling en buiging. Gewoon nét niet lekker.

Hoop dat ze morgen weer naar buiten kan, dan heeft ze morgenavond vrij, dat kunnen we wel ff gebruiken. Anders 'mag' ik weer rijden...

Afgesproken trouwens om zaterdag naar een Comedy Night te gaan. Met Stand Up Comediants. Ben benieuwd!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:08

Hadden jullie deze al opgemerkt?

Citaat:
1. surf naar Google via http://www.google.com
2. type het woord
"Failure" (mislukking) in,
3. klik op "ik doe een gok", naast de button "google zoeken"

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:12

Hallo, de les ging lekker. Zowel Maddox als Hindu als Cesair vonden het een goed plan om mee te gaan, maar dat heb ik maar even verhinderd...

Tijdens de les liep Lisje boven verwachting, ze ontspande veel meer dan ik verwacht had en werkte lekker mee. Op de terugweg schrok ik me nog een hoedje, er vloog een eend weg uit de sloot en Lisje dacht dat ze zich dan beter kon verdedigen als ze op mijn auto zou klimmen... Was blij dat ik Angelique aan de telefoon had, dan voel je je toch wat veiliger...

Nu ga ik lekker douchen en mijn bed in... Slaap lekker en tot morgen!!!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:13

Truste

VillaNeusjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:17

ik heb enorme lol gehad op de SRR met halloween trail ride,, had derma wax gehaald en daarmee 2 wonden op mn gezicht gemaakt, werkkleding aan en tadaaaa net echt... was echt cool, wel moeilijk om daar weg te gaan en iedereeen gedag te zeggen terwijl je weet dat het een hele tijd gaat duren voor je terug komt....
bah vervelend gevoel.. maar de tijd verstrijkt en ik kan niet wachten tot ik naar oekraine vertrek..hoera!!!

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:22

WenK schreef:
Hallo, de les ging lekker. Zowel Maddox als Hindu als Cesair vonden het een goed plan om mee te gaan, maar dat heb ik maar even verhinderd...

Tijdens de les liep Lisje boven verwachting, ze ontspande veel meer dan ik verwacht had en werkte lekker mee. Op de terugweg schrok ik me nog een hoedje, er vloog een eend weg uit de sloot en Lisje dacht dat ze zich dan beter kon verdedigen als ze op mijn auto zou klimmen... Was blij dat ik Angelique aan de telefoon had, dan voel je je toch wat veiliger...

Nu ga ik lekker douchen en mijn bed in... Slaap lekker en tot morgen!!!

mensen jullie gaan snel....

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:26

WenK schreef:
Zowel Maddox als Hindu als Cesair vonden het een goed plan om mee te gaan!

Nu er zoveel dartelende veulens bij jou staan, wordt het eigenlijk tijd om ook eens jouw kant op te komen. Wordt het nog mooi weer.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:48

mooie foto's cin, lieve honden zeker?

oh chev inderdaad, dat is nog slimmer zelfs... kitje staat gelukkig ook lekker buiten?

spocky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:56

atentie mijn profiel is bijgewerkt
met nieuwe fotos van me tinkers

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:23

leuk profiel, spocky.

ik heb bijgelezen, maar geen fut te reageren verder... sorry...

spocky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:26

snowdon schreef:
leuk profiel, spocky.

dankje

ik heb bijgelezen, maar geen fut te reageren verder... sorry...

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:34

Leon moet eens op tijd naar bed gaan

Citaat:
Lisje dacht dat ze zich dan beter kon verdedigen als ze op mijn auto zou klimmen...

Jeetje, wat dacht ze???Hoog en droog?

Chub, hij is leuk.
Morgen weer een dag, misschien gaat het dan weer beter.

Jean, spannend die cursus, alvast succes.

Chev, HELD!!!!!

Veel gelezen maar ik ga nu ook naar bed, lange dagen deze week.
Mo niet eens gezien de laatste paar dagen.....

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 00:22

Ik ben ook maar eens aan het werk gegaan met mijn profiel. heb wel geen paard, maar kan wel mooie foto's maken
Komen jullie even kijken. Staat ook een bekende in. Blijft een favoriete foto van me.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 05:05

Goedemorgen, nou ik ben nu aan de beurt, snotteren zeg, heb in 10 minuten 15 keer geniesd, kreeg er net bijna de slappe lach van haha,

Indezz, dank je wel, ga er voor

Pellie, hier is het vandaag ook weer geen weer, maar ik denk dat we het beste nu wel gehad hebben, jammer hoor, is ook al zo vroeg donker sávonds

Superroos, ja zeker wel, heb er enorme zin in.

Il, thnkx

Spetter, leuke foto's zeg

Cheveyo, Ja daar heb je gelijk in, er is altijd een goede kant aan, dank zij jou herrinner ik me dat ik ook dde griepprik moet halen, zal straks gauw bellen.

Als je nu geen binnenbak hebt ben je zo weersafhankelijk, jammer hoor

Chubby, ben ik ook een keer geweest in Amsterdam zo'n standup comedian cafe, gewldig

WenK, fijn dat de les goed ging, wordt je toch weer iets vrolijker van

Jilleroo, lekker dat je je er zo op verheugd om te gaan

spocky, leuk profiel hoor

Coydog, thnkx

Bonte, mooi hoor je profiel, foto van Leon en Snowdon vind ik zo mooi

Hoor net dat in het noorden vandaag nog buien kunnen vallen, maar wel zon ook dus beter.

Guinness is doorgemeten en was niet best, darmen en slijmvliezen, is ook erg sloom, maar ben gelijk begonnen met medicijnen en heb de ervaring dat over een dag of 3 hij al een stuk opgeknapt is.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 06:27

MOGGUH

Spetter, wat een leuke honden heb je.

Chub, ben ook al een naar comedy night geweest, is errug leuk.

Jean, leuk idee, als we tegen die tijd met de motor bij je in de buurt aan het toeren zijn komen we zeker een bakkie doen.

nou, weer een nieuwe dag, heb veeeel slaap, hoop dat het weer wat beter word, gister weer Cesar therapie gehad, moet erg veel aan mijn houding veranderen, vond mezelf wel lekker voor l*l staan daar met die rare oefeningen.
Gisteravond proefexamen GG cynophilia (gehoorzaamhied gevorderden op landelijk niveau) gedaan om te kijken of Chital en ik al klaar zijn om examen te doen eind November, en ja, ik mag examen doen
ook een toets van behendigheid gehad en als tweede geeindigd van de 40 man ong., wat een wereldhond heb ik toch

goed nieuws van mijn vriendin, het is geen kanker, maar wel iets dat weggehaald moet worden, gebeurt eind november, hoop dan dat voor haar eindelijk eens een goede tijd aanbreekt, ze heeft het de laatste jaren zwaar gehad.

Heb besloten om toch weer te gaan rijden, zeker gezien de aankomende shows, zal de therapeut niet zo blij mee zijn, maar ik mis het zo, en Chuck heeft het ook wel weer nodig want hij wil nog weleens eigenwijs zijn bij de verzorgsters.

fijne dag allemaal.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 06:39

Goeiesmorgens! Nog steeds druk met tentamens en alles, zit nu de slaap uit mijn oogjes te vegen. Brrr bedje was zo lekker warm, en dan moet je er al weer uit! Ben overal de motivatie vandaan aan het peuteren. Het moet nu echt uit mijn tenen komen! Heb er echt geen zin meer in, maar ja ben nu 3e jaars dus dat wordt nog even doorploegen. Mijn verstand zegt: braaf de studie afmaken, maar mijn hartje heeft al ingepakt voor Ierland. Grrr.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 06:58

TM, lijkt me erg gezellig, je bent van harte welkom.

IL, kom op je kunt het

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 07:21

Morge !

Gisteravond op kraamvisite geweest,was weer erg gezellig,het was zo 10 uur !
Huibert is ook echt een wolk van een baby.

Ik heb een bevestiging gekregen van mijn inschrijving voor de mencursus,dus het gaat in januari echt gebeuren !
Nou nog een kar en tuig.

Zo maar weer naar mijn werk,mijn collega is gelukkig beter,even kijken of ik vanavond iets eerder weg kan,want eerst naar macho dan eten,
en dan bakken voor morgen(afgelopen maandagavond voelde ik me niet lekker,dus beloofd voor vrijdag te bakken dan is iedereen er ).
Anders word het nachtwerk !

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 07:32

Goedemorgen!!!

Bonte, zondag word het mooier zeiden ze gister en verder weet ik het niet. Welkom ben je in elk geval!!!

Spannend jacky, maar erg leuk hoor!!! Zaterdag gaat mijn nieuwe tuig op die bolle, dan moet er nog wat vermaakt worden (neusriem bijv is veeeeeeeeel te groot) en dan kan ik rijden!!!

Mag totdat mijn eigen kar klaar is ook Peters kar lenen, dus dat is wel tof!

TM, ga je jezelf niet te vroeg weer belasten? Wel stoer, al die shows enzo!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 07:46

Mazzel-meid schreef:
marcella; leuk filmpje, wat heb jij een mooie houding zeg!

Indezz schreef:
Marcella, leuk filmpje en je hebt inderdaad een mooie houding. Ze geeft goed les he, die Barbara. Mijn vriending krijgt 1x in de 2 weken les van haar. Voorheen van haar zus Micha, maar nu van Barbara zelf...

Mijn houding is niet altijd zo hoor heb nogal eens een lieve fjord die baasje helemaal uit zijn voegen trekt. Maar hij was die dag heel erg lief voor zijn doen. We hebben zelf schouderbinnenwaarts gereden en toen deed hij het heel netjes. En als we dan naar een maandag kijken heb ik anderhalf uur gereden voordat ik het gevecht gewonnen had. En alle knopen waren kapot rem, stuur alles.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 08:15

Goeiemorgen!
Eventjes snel bijgelezen, maar reageer vanavond eventjes..
Moet om half 9 stage lopen, dat dat wordt vliegen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 09:48

jean het zonnetje schijnt hier nu, ff huishouden afmaken en dan hoop ik dat het droog blijft en ik met gam op pad kan

leuk idee trouwens, een soort eet-, en drinkgelegenheid bij huis!!
beterschap voor guinness!

saskia ook weer ff rijden, rustig aan hè!
zou fijn zijn als je een stuk kan herstellen met de therapie, voel je het verbeteren?

lonneke, moet je hierna nog een jaar? dan zeker ff doorkauwen!!

bonte je hebt mooie foto's in je profiel gezet

spocky, wat heeft dat laatste paardje daar voor wond? leuke merrie heb je!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 10:30

Bedankt voor de reacties op mijn leve hondjes!
Vanmorgen geen enkel dun mesthoopje gevonden!!!!! Ik ben blij!!! Ze krijgen nu trouwens voordrooghooi, is wel wat lastiger bepalen hoeveel ze nodig hebben omdat we normaal met plakken het verdelen.