daar had ik ook lastvan toen ik in de vriezer keek
Lucy_1
Geplaatst: 17-01-10 17:15
Die haflingermerrie met die tweeling heeft hier in pension gestaan... Wat daar al niet mee gezeuld is de laatste 2 jaar is ongelofelijk... Hoop dat die merrie het redt. T'is een lief dier....
Hier zonneschijn... Heerlijk weer! Lekker een buitenritje gemaakt met Lucy die er heerlijk veel zin in had
Idd, lekker rustig! Petra, heel knap van Whisper, heb je ook foto's gemaakt? Vast een lekker gevoel!
Hier half ziekjes, niet echt, maar wel erg hangerig. Net toch maar even gemest en buiten geweest, Mees is nu ritje met Kascha buiten aan het maken. Lekker even naar het bos, als dat al kan met het ijs. Ben zo blij dat het dooit, ook al is het een natte zooi!
Ravien
Geplaatst: 17-01-10 17:16
Lies,lekker buiten gereden
Marleen,half ziekjes
grrr
Geplaatst: 17-01-10 17:18
Lekker Lies, ritje op Lucy! Hier ook een zonnetje...
Ja klopt Marleen, dus kunnen we lekker gaan wandelen/fietsen enz enz
Grit
Geplaatst: 17-01-10 18:31
Gefeliciteerd Petra, Whis en Saskia!!!
Lies lekker uitgewaaid!
Wat een zielig verhaal van de haflingermerrie. Ik had het topic al wel eens gezien.
Naar de manege geweest, het was druk en Vince vond het lastig om zijn aandacht bij mij te houden . Was geen superritje, maar dat moeten we ook leren. En met vrienden, kinderen en hond door de bossen gelopen, begint daar ook erg drappig te worden. Spoeky is maar even onder de sproeier gegaan
Nu nog de keuken afpoetsen , daar was ik mee bezig toen het idee bos kwam. Hmm, poetsen of wandelen, wandeluhhhh. Maarja, sopje is geduldig blijven wachten.
Cp vind die tinker niet echt leuk... Komt door de aftekening en de bouw.
Serada misschien in maart bij Whis op stal.
Nou de borrel was erg gezellig. We zijn vroeg gegaan, want als iedereen er is en je komt als nieuweling binnenlopen gaapt iedereen je zo aan Gezellig mensen ontmoet. Volgens mij is het echt een leuke buurt. Kwam er achter dat er ook een oud geschiedenis leraar van de HAVO hier woon Hij herkende me gelijk, niet echt een goed teken dus Weet nog steeds niet wie de mensen met de shire zijn. Want niet iedereen aan de weg doet mee met de buurtvereniging.
Resi_lover
Geplaatst: 17-01-10 19:07
Lieve Bavour Leuke pups
Knappe Serada En waarschijnlijk komt ze bijna weer in de buurt te staan Petra wilt ooit een Mastino Jezus wat een beesten
Gwyn een nieuw speeltje
Leuke foto's Gooya
Banbay over 2 weken weer lekker thuis
Eefje begint ziek te worden
Jeeh, Morh verkocht, super Bianca, voor hemzelf, maar ook voor Noa
Leuk Grit, je profiel En lekker met Vince bezig geweest
Gefeliciteerd Petra
Heftig Nathalie... Van die merrie
Lies buitenritje gemaakt mer Lucy
Angela geschaatst
Opa belde net uit portugal, daar zitten ze lekker in de zon Hier was het vasochtend echt vies, alles is glad, ijs met een bovenlaag vas water... Maar vanmiddag kwam hier ook een zonnetje Vandaag beetje met Pur gespeeld in de bak, arme beest verveeld zich dood Stomme winter En daarna nog even met een groepje op de dijk gewandeld
Aah, m'n Macflurry kitkat is er Da dag
grrr
Geplaatst: 17-01-10 19:17
Pffft, voel me steeds beroerder.... twijfel of ik nu al moet bellen dat ik morgen ziek ben, dan kunnen ze wel wat regelen, maar misschien ben ik morgen wel weer kiplekker!
Mees is terug hoor, hij vond Kascha best lastig rijden... ze is ook geen allemansvriendje.
Lekker geschaatst Angela, ik haat dat! Leuk dat je nu wat meer mensen in de buurt kent Janet!
Grit
Geplaatst: 17-01-10 19:23
Lois ook lekker gewandeld en met Perfect gespeeld. Hoe voelt dat nu, je "eigen" paard?? Mc Flurry
pff wat heftig van die merrie zeg.. zal zo ff lezen in het topic
wat gaat iedereen lekker eten zeg!
Beterschap Marleen
Ik kom net lui van de bank af, filmpje gekeken (slumdog millionaire) prachtige film. Vanmiddag eerder 50 pakken hooi in ons schuurtje gelegd (gelukkig geen muis meer gezien ) en Travis geknuffeld, aapje kreeg een klein beetje slobber, hij vond het heerlijk alleen het plakt zo aan de rand van de emmer, en dan wordt hij boos> Ging hij op zijn voorknietjes liggen om het eruit te likken net een geit haha