[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

D_Travis

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:51

Ik ga toch even vlug naar de winkel :) tot latersss

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:51

Moet er gewoon uitgroeien, tot die tijd blijft het zwak.
Winkelse!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:57

Grit mag ook mee uiteraard, Carlo ook!
Ellen nodigt zichzelf ook uit, kunnen jullie ook :P
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... alleen lastiger plannen :+

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:58

Jeetje, t is weer niet bij te houden hier... :roll:

Wel gelezen dat Berdien de knaafjes weer had, TV een nieuwe merrie erbij, en Rom die niet van roze houdt.. := Britta loves roze!! :oo Heb net dit hoofdstel besteld voor de schimp.. :#
Afbeelding

Verder gister een goed concours gehad met schimpie, eerste proef liep hij zoals hij nog nooit had gelopen, wat denk je; eerste prijs met 218 punten!! Tweede proef was het weer de oude vertrouwde schimp en ging hij aan de kletter.. -O-

Had eindelijk besloten om van t weekend toch maar L te gaan starten, even gebeld of ze wilde veranderen, zat de L al vol! Dus nu verplicht nog B dit weekend en dan de volgende x maar L1..

Vandaag met rijden even wat geprutst, stap-galop, gebroken lijn 5 m contra, galop-stap, hij doet het allemaal! Toppeerdje! :P

Grid: Zelf zo'n dag organiseren lukt me ook wel, maar heb net mijn bestuursfunctie bij de rijvereniging opgezegd omdat ik er geen tijd meer voor had. Dus echt tijd om een concours te organiseren zit er ook niet in denk ik... :o

ingace

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:59

Danku voor de complimentjes (bloos)(hij is al weer een stuk ronder aan het worden, echte big butt!!!)
Ja schandalig..hele poos mijn neus niet laten zien op bokt...druk druk met school (ja ik moet nog naar school) pedagogisch pabo gedoe enzo...maar me al weer druk aan het inlezen hier op bokt.
En dan deze zomer mijn manneke onder het zadel beleren (spannend!)

Zag hierboven al het één en ander over dressuur en western voorbij komen..zit in de twijfel wat met hem te gaan doen. Van huisuit dressuur en beetje springen, maar western lijkt me ook wel leuk...maar daar ken ik helemaal niets van.
en wil hem gewoon zelf beleren (met mijn vorige paardje ook gedaan)

voor die hoefje(s) mijn zusje stond hier achter mij half mee te lezen en had het over een soort hars? (en wandelde toen weg)

ingace

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:00

(helaas mag ik idd ook geen wedstrijden starten met hem...want ben geen L1)

Is er een bijzonder evenement met gezellige mensen? (ja ben echt heeeeeeel ernstig uit de "roulatie")

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:03

:wave:

Hehe, ben weer thuis.

Rom, hoezo moet je omdat sil 7 is met shanks starten? Jessie is 13, maar die kan ik ook gewoon op een snaffle starten hoor. Of is dat omdat hij hengst is? Op snaffle mag je gewoon met twee handen rijden. Alleen vanaf de L2 móet je met shanks geloof ik.

Schimp ondeugend geweest op wedstrijd dus, en jammer dat de L al vol zat! Kun je ze er nog een keertje uitknallen in de B :))

Ingace, voor beide sporten is de basis hetzelfde, namelijk een paard wat op vier benen loopt, goed aan de hulpen staat en nageeflijk is. Daarna gaan de oefeningen wat verschillen, maar je wilt bij beide takken een goed te rijden, soepel paard. Uiteindelijk verschilt o.a. de mate van oprichting en de mate van gedragenheid van de achterhand en natuurlijk de oefeningen maar de basis is grotendeels hetzelfde :)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:13

zo ben dr weer van de winkel :) lekkr snel he pizza ligt in de oven :9

Leuk hoofdstel schimpje, had hem gister ook nog in handen maar uiteindelijk niet gekocht :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:14

Oh pizza :~

Had zo'n enorme honger toen ik thuis kwam, even snel een boterham gegeten maar mijn maag is nog niet echt tevreden :=

*ziet twee tevreden knaafjes komkommer knagen*
Aahhh het is toch wel heel gezellig hoor, de knaafjes weer bij me. Alleen jammer dat je kamer direct naar cavia ruikt :')

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:15

haha ja wilde eigenlijk gekookte aardapplen eten maar vriendlief belde dat hij veel later thuis zou zijn vandaag..

vind ik niet erg, haha ik vind gekookte aardappels toch niks aan. maar ja moet soms

leuk die caavjes :+:

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:16

Gekookte aardappelen heb ik ook niks mee hoor :n Ben meer een rijst en pasta persoon. Ja, gekookte aardappelen, flink kruimelige en dan met heel veel Franse mosterd. Dan wil het nog wel :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:17

Gekookt... brrr... *ril*

Als ze goed gefrituurd zijn en lekker smaakloos :') dan krijg ik ze wel weg :+

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:17

ik precies hetzelfde.. eet veel liever pasta of rijst enzo, of gebakken aardappels, en anders aardappelpuree maar ja voor mijn geveol "moet" ik af en toe gekookte aardappels eten. maar goed is al weer ruim twee weken geleden ofzo :=

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:19

snowdon schreef:
Grit mag ook mee uiteraard, Carlo ook!
Ellen nodigt zichzelf ook uit, kunnen jullie ook :P
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... alleen lastiger plannen :+

Mezelf uitnodigen. Ik wens een uitnodiging op een zilveren schaal >;)
Ik laat jullie mooi een datum uitzoeken en als wij dan kunnen, dan dring ik ons gewoon op :Y) (en dan niet stiekem via PB een plan B afspreken he >;) :D )
Maar zonder gekheid, vind het erg gezellig om mee te gaan!! maar weet ook dat het met veel mensen lastig plannen is, dus kijken jullie eerst maar wanneer jullie kunnen. Ben zelf ook meer een last-minute planner, wil nooit zo ver van tevoren aan dingen vast zitten.

Ingace; ik denk dat ik wel weet wat je zus bedoeld. Zal het eens vragen, soms "boort" hij ook een gaatje boven de scheur, zodat het niet verder door gaat scheuren.

Da's snel Dagmar!
Wij hebben geluk. Ik heb weer overheerlijke zelfgemaakte macaroni van mijn vriendin mee gekregen, hoeven we alleen op te warmen.
Ben ook niet van de piepers (behalve friet dan)

Berdien ook weer thuis van een gezellige dag vol vergaderingen.
Op een kleine kamer zal je ze wel goed ruiken, vooral als het lekker warm wordt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:19

Hahahahaha ja dat heb ik ook! En aardappelen zijn goedkoop :Y)
Maar gebakken vind ik ze ook beter te doen. Gebakken aardappelen met salade en iets vegetarisch, prrrima :9

Voor vanavond heb ik lui eten, rucola salade met feta, tomaat en pijnboompitten en BBQkrieltjes van de AH.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:20

dat klinkt heeerlijk Berdien :9

Grit ow das ook lekker en makkelijk!!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:21

Moet nog even een vertrekplek en route uitstippelen bij Kootwijk of Lunteren ofzo. Zondag gaan we met mijn ouders touren met de Tomtomkar.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:22

Klopt, in een kleine kamer (12 vierkante meter) ruik je ze sneller. Nou heb ik wel veel mijn deur open staan, en ik verschoon de kooi om de drie dagen. Wil echt geen gestink op mijn kamer :n
Ik bedoel, ze ruiken mag wel, daar staan ze er ook voor. Maar echt die vieze lucht van ondergeplast zaagsel, blegh.
Wel laten ze af en toe windjes, en die stinken echt! Vieze bolle ransballies zijn het _O- _O-

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:22

BuBBLeGuM schreef:
zo ben dr weer van de winkel :) lekkr snel he pizza ligt in de oven :9

Leuk hoofdstel schimpje, had hem gister ook nog in handen maar uiteindelijk niet gekocht :)

Hier ook een lekkere big american in de oven :j :D

Leuk hoofdstel schimp, ik vind de blauw onderlegde ook erg gaaf, misschien ooit voor mezelf :+

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:24

ik een simpele hawai mijn favoriete (big amercain cheese and onion) hadden ze niet GRRMM

maar goed dan maar hawaii al zo lang neit gehad

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:26

Berdien schreef:
Wel laten ze af en toe windjes, en die stinken echt! Vieze bolle ransballies zijn het _O- _O-

Doen ze dat :oo
Heb volgens mij nog nooit een caviawindje gehoord of geroken.

rommulus

Berdien schreef:
Rom, hoezo moet je omdat sil 7 is met shanks starten? Jessie is 13, maar die kan ik ook gewoon op een snaffle starten hoor. Of is dat omdat hij hengst is? Op snaffle mag je gewoon met twee handen rijden. Alleen vanaf de L2 móet je met shanks geloof ik.

moet nog steeds het regelboek door spitten
maar bijn de wran moet je na het 7e levensjaar starten met shank's en rijden op 1 hand
dan is het paard namelijk volwassen
maakt verder geen verschil tussen geslacht

ingace je moet doen wat jou het meeste trek en waar jij het meeste wat mee hebt
met in het western mag je zonder ervaring starten met een hengst maar je moet geloof ik 16 of 18 zijn

Anoniem

Als ik aan cavia's denk, dan denk ik aan mijn vriendinnetje Neonlight en haar vakantiefoto's }> En ik denk aan wiepwiepwiep _O-

Geen idee wat ik eet vanavond... mijn moeders kookt :+ Tis donderdag... Ik gok op rijst.

Waar woon jij ook weer ergens ongeveer in de buurt Grit?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:28

Wees blij Grit :))

Hmmm daar heeft mijn instructrice het nog nooit over gehad, en die heeft me vaak genoeg gezegd dat ik moest gaan starten. Kon gewoon op snaffle, zeker L5 en L4.
Heb op het NK ook vaak genoeg paarden van boven de 7 gezien die op snaffle gestart werden. Dus volgens mij klopt dat niet :)

Heb het regelboek in Zwolle liggen, anders had ik het even gecheckt.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:32

Maya schreef:
Waar woon jij ook weer ergens ongeveer in de buurt Grit?

In Heesch (bij Oss). Paarden staan in Nistelrode.