Indezz schreef:Nou, voor degene die meer over mij wil weten. Heb eindelijk mijn profile ingevuld. Neem er de tijd voor om het te lezen, want het is een heel verhaal geworden. Wil je het niet lezen? Dan lees je het niet. Geen probleem.....
Flettie, je hebt een mooie merrie en je bent een bofferd dat ze drachtig is. Ik probeer het nu al 3 jaar met Lucy en het is nog steeds niet gelukt. Ligt overigens aan de merrie zelf, maar ik had het zo leuk gevonden...... Geniet ervan!
Indezz wat een leuk profiel. En de meesten hier zitten regelmatig achter de computer
Flettie, wat sneu voor je kat zo'n luchtweg infectie.
Roos, dream on, het is zo koud, hahaha, hier hebben ze voor morgen regen besteld
Over het voer, als ik merries heb die bijgeoerd moeten worden geef ik maisbrok van hartog geweekt bij , maak er met muesli en onderhoudsbrok een soort van slobber van.
Cheveyo, _/-o_
spetter, lekker dat je zo ver bent met je cursus, minder van de bende, stof o gaat echt overl zitten.
WenK,
Heb net de papieren binnen gekregen voor cursus cafebedrijf, vanavond gauw invullen en dan opsturen, kan ik beginnen, heber wel zo veel zin in, zie het al helemaal voor me, leuke tafeltjes en stoelen, parasols erboven, en al die mensen die zomers lans fietsen, even hier stoppen ofm koffie/thee of een broodje of zo te halen.
Moet alleen niet aan denken wat er nog allemaal moet gebeuren voor die tijd.