[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

elliecuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:50

o wauw,karlijn,geen woorden voor deze foto.mooiiiiiiiiiii

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:52

Mooi werk weer van Femke!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:27

mooie foto en gefeliciteerd met Diaz Karlijn!!!

ben benieuwd naar de fotos Chantal, van Kyan en Karlijntje!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:28

Wow, dta heeft femke goed gedaan.

Ook ik heb een bui op mijn kop gehad.
Was in het met mijn arabier.. tinker dus.. en na een hoop snelheid de kop in gedrukt te hebben (lees wil normaal galoperen, meneer knalt weg, ik trek hem op de rem. hij gooit zijn kop in de lucht en maakt een paar hertesprongen, en we gaan weer verder stappen)
Maar na verloop van tijd, en een verstekeling terug naa rhuis, net voor de bui uit, dus door gaan rijden. laatste stk keiharde regen, en ik denk, we gaan gewoon. lekker belangrijk, dus in een vlot drafje, zelfs nageeflijk kunnen rijden, top!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 17:29

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:12

Karlijn, ze zijn echt super mooi geworden! Heb ook gereageerd! :D

Ik hoop dat ik dit weekend met Tinky kan rijden, alhoewel ik dat betwijfel.. Slecht weer := Ik wil allesinds voor de examens rijden, want dan staat ze waarschijnlijk een week of 2 stil. Trouwens, Tinky heeft nu ookal schuurwondjes op der hoofd en der borst is helemaal kaalgeplukt door de shetlander.. :roll:

Vind haar ook te dik worden, heb moeder gezegt haar GEEN korrels meer te geven.. De shetten hebben het ook niet nodig. Heeft dus weinig zin. Alhoewel de wei alweer kaalgevreten is, maar ze gaan binnenkort weer op het afgesloten stukje mogen en zo afwisselen. En we gaan hooi van mijn vriendin overkopen, dus dan krijgen ze enkel hooi en gras voor een tijdje.. Niet lang, allesinds. Ze krijgen ook regelmatig wortels tussendoor etc. We zullen wel zien hoe het gaat ivm de vitamines, anders gaan we achter een vitamine suplement.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:45

Ik ben zo trots op dat beest van mij! Heb samen met een vriendin lekker carroussel gereden met zijn tweeen. Amigo liep naast een haflinger merrie en hij deed geen pas verkeerd! Wat heb ik een heerlijk paard.Hij komt mooi aan en hij krijgt steeds meer praatjes onder het zadel dus dat komt wel goed. Ook wat aan de teugel gereden voor het eerst en hij liep geweldig ook in draf wat ben ik trots zat met een smile van oor tot oor op Amigo :=

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 19:20

wauw karlijn, de foto's zijn prachtig geworden <3 <3 <3

en wat een schattig filmpje van tinky en Jackie! lekker aan het kroelen!

Ben vanmiddag eindelijk weer even naar spock geweest :D heerlijk om na zon rotweek even in je eentje bij de paardjes te zijn.

Spock bleek alleen met het rijden nogal te hoesten, maakte ook benauwde geluiden (met draf alleen) :(:) meteen afgestapt en uitgestapt aan de hand.. maar even aankijken, ga er maandag weer heen. Eigenaar is ook net sinds vandaag op vakantie, dus weer een lekkere timing haha. jullie nog tips mocht t maandag niet over zijn?

oh en ik heb filmpjes en foto's gemaakt ,zal ik later nog wel even uploaden!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:27

@jackytje:waneer beginnen je examens?spannende tijd voor jou dus.

ik heb ruana weer gelongeerd.ze mot haar energie toch kwijt.en o o o wat was ze weer druk zeg.na een kleine 20 minuutjes heb ik haar hoofdstel afgedaan en heb ik nog even door de straat gelopen voor het uitstappen.heb haar nog even laten grasjes pikken.Ik moest haar ook echt zeggen eet maar,want anders deed ze niks.maar ze eet ook niet meer zo lomp als voorheen.
heb trouwens nog niks gehoord van de dierenarts.heb om 5 uur nog een keer gebeld maar toen zat hij in een keuring.als ie vanavond niet belt dan bel ik m morgenmiddag weer op(moet sochtends werken).

het wordt spannend bij de drachtige dame op stal.birthalarm heeft ze om en ze verwachten het vanacht of morgen.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:59

Afbeelding

Het kan merrie en een hengst die samen hooi delen :=

(Plekje boven Amigo hoofd komt omdat meneer zijn hoofd heeft gestoten maar waaraan??)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:02

brave kerel , ook met rijden dus!!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:15

@Ellie; Mijn examens beginnen vanaf de 18e. Ik begin met Wetenschappelijk werk en Sei (Sociaal Economische Initiatie), het tweede examen al meteen Wiskunde, Nederlands, Frans. Dan Natuurwetenschappen (= bio) en Geschiedenis om te eindigen met Aardrijkskunde en Engels.

Wordt dus een hééééél zwaar examen en ik heb nog niets gedaan :o Nu, ik zak volgend jaar toch van richting ivm smaak.. Ik ga Toerisme doen.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:29

Snackie schreef:
brave kerel , ook met rijden dus!!

Rijden gaat goed tot bepaalde hoogte...Rij nu met een dunner trensje aangezien meneer zich zo opgeild en brult dat ik geen controle meer heb. Maar dit werkt erg goed. Had eerst een heel dik watertrensje nu een iets dunnere gekocht. Hij loopt ook in de bak naast de haf geen probleem.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:44

blijft een echte vent he, geef m eens ongelijk haha

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:59

klinkt best als een pittig examen.suc6 .in nederland zijn de examens al voorbij.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 22:33

Deze merrie moet niets van hem hebben loopt elke keer een blaauwtje ook als ze hengstig is :=. Arme kerel :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 22:37

_O-

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 22:49

Je hebt of je hebt het niet _O-

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 23:09

zo is jaron zijn weidemaat bloedg**l op bonte ruinen (hij is zelf sinds eind feb. ex hengst) en hij heeft jaron een aantal keren bruut verkracht hhihihi

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 09:47

Snackie schreef:
zo is jaron zijn weidemaat bloedg**l op bonte ruinen (hij is zelf sinds eind feb. ex hengst) en hij heeft jaron een aantal keren bruut verkracht hhihihi

Bedoel je pennypaard? :9 <<)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 10:33

jep, die bedoel ik _O-

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 10:36

Ik begin ook met m'n examens... veel voorbereid... ik begin nu maandag trouwens en start met wiskunde & p.o (tekenen/knutselen).. ga verder met fysica en l.o, nederlands, engels, huishoudkune(alle vitaminen, mineralen en al die sh*t) & aardrijskunde

Dan de 2de week opvoedkunde(over menselijk gedrag etc) & biologie, praktijk huishoudkunde (bloemstukje van onkruid bloemen maken en leren), frans & informatica, zedenleer & chemie... ik ben de 22ste in de middag gedaan en de 29juni gaan we met de klas naar walibi (gewoon georganisseerd door een klas genoot niet iedereen kan meer jammer genoeg)

*examen m.o (muziek) heb ik gisteren al gedaan
*ik ga dan van het 4de naar het 4de jaar (dubbel eentje maar ga naar een andere richting die ik echt zie zitten)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 10:39

Ga jullie dus allemaal gedag zeggen hier voor de volgende uren... ga wat leren, kom vanavond nog even piepen maar ga verder leren.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 11:39

Succes met leren!! :D

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 12:32

Ik ben trouwens bezig met het leasecontractje.. en ik heb er in staan dat ze de manen van Diaz niet mag knippen.. is dat stom? :o