Heb ik nog iets gemist afgelope week (A)? (Hoef ik niet bij te lezen )
M_D_H
Geplaatst: 28-08-10 17:53
ow foei je moet gewoon bijlezen... euhm... geen id eigenlijk in ieder geval mijn liefdes verdriet... mijn lieve ex... en wilgje die verliefd is... of in ieder geval helemaal weg is van en knap iemand en diana waarvan gammon thuis is gekomen, marlon waarvan de springles isafgezegd, mirte die weer ging proberen te rijden met troy yvonne die terug isvan een 5 daagse vakantie... maar de rst weet ik zelf ook niet meer
zo nou ik ging paardrijden t was droog voor ik ging en het was droog toen ik terug kwam daartussen dus niet , maja zat in t bos dat scheelde
nou net telefoontje gekregen konden gaan kijken naar 2 weien bij ons in de buurt , konden we gratis gebruik van maken ziet er goed uit denk dat t bij elkaar net zoiets is als wat ik nu heb misschien zelfs meer , ligt bij een restaurant dus constant wel mensen die op je paarden letten
alleen wel omheining van prikkeldraad dat vind ik minders en de brandnetels en distels staan momenteel 2 meter hoog , dus kijken of we dat deze week nog kunnen laten maaien dan zouden wilgje en de 2 naarlingen volgende week misschien daarheen kunnen verhuizen
Mar__
Geplaatst: 28-08-10 18:20
Ondanks dat ie de foto behoorlijk verkleind en dat niet zo ten goede komt wil ik ze toch even delen Mijn sokloze kruising
Na lang denken bied ik inderdaad mijn paard te koop aan. Weet niet hoe ik een link kan plaatsen maar ze staat op bokt te koop. Heb zeker geen haast.
Mar__
Geplaatst: 28-08-10 19:25
M_D_H schreef:
pfff.. gil heef niet eens een stamboom
Haha Jor ook niet joh
Vuilnisbakken
M_D_H
Geplaatst: 28-08-10 19:27
echt he
pffff.. mot zo meteen voor de 4de keer op rij verplicht mee stappen... en dan zou je zeggen, joh, dan blijf je toch lekker thuis... nou niet dus... die meiden komen gewoon mij uit mjn huis ontvoeren
Valt even binnen met een ego bericht Vandaag met Hidalgo naar de keuring in Rockanje geweest.
Hidalgo heeft dus een 1e premie gekregen!!!!!! Hij mocht nog mee doen met het jeugdkampioenschap mannelijk geslacht, hij moest tegen een hengstveulen. Hengstveulen is Jeugdkampioen geworden.
Ben trots op me ventje. Jammer dat we hebben moeten besluiten dat we eerder weg moesten. Hidalgo had zijn benen over de stang gegooit, iemand had m al uit de trailer gehaald en op stal gezet waar hij ook overheen kwam dus vond het vervelend om hem zo onrustig op die box te laten is hij ook nog niet gewend dus we zijn maar naar huis gereden. Vond het goed georganiseerd en was gezellig!
super marja wauw... dat is echt wel heel fijn!!!!!!!! niet met patrick heen geweest?
hey, wat ik me afvraag he, doe je die 2 ok naar de hengstenkeuring? het zijn zulke beautys denk dat ze daar wel thuis horen
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-10 08:11
Goedemorgen
wilgje, klinkt goed van het weiland, wel even wat werk aan...
Mar, leuke foto's van je prachtige sokloze kruising
DianaL, sterkte met verkoop van je paard
Desiree weer aan het stappen. Hoop dat je het leuk gehad hebt!
BF weer terug van vakantie. Heb je het leuk gehad? Ik ben ook net terug, maar dan van een weekje Centered Riding met Janus, en ik heb het ontzettend leuk gehad!
Marja gefeliciteerd met de 1e premie (heb voor de rest gereageerd in het andere topic)
nee yvonne, stappen was niet leuk kopieer zo ff uit een ander topic
M_D_H
Geplaatst: 29-08-10 11:25
oliebol... weet na vanavond meteen weer waarom ik nooit op zat ga stappen de vorige 2 x ging goed door mijn "lover" die me "beschermde" We fietste heen met 3 jongens en 5 meiden, worden er in eens zonder reden, 2 jongens van de fiets afgeslagen door 3 turken de hele boel opgefokt, en eentje gingmaar neit weg he... en toen ik hem zei dat hij moest oprotten, aangezien zijn vriendjes ook al pleite ware, zei hij tegen mij, het isdt ik geen meisje sla, maar jou zou ik je hele bek tot een paasei moes slaan...(en ik was niet eens het eerste wijf wat de bek opentrok op dat moment) njaa, meteen natuurlijk die 3 jongens er boven op, want ja, dat magje dus neit zegge
uiteindelijk vertrok die K turk naar zijn vriendjes toe... komt de politie langs, jongen lui(1 jongn lag nog steeds op de grond) wat doen jullie hier, wij ze alles uitgelegd, zij achter die turken aan, na 15 min fietsen we eindelijk verder... staat die K tukr daar verder op weer, roept die zijn vriendjes wil die ons achter n fietsen(mar hij ging binnen door steken) terwijl wij dus in eens anders fietste dan normaal... we zijn ze niet tegen gekomen, maar 1 mal in de stad was dus die hele groep opgefokt... komen we dus in de stad nog 5 jongen en 2 meiden van het groepje tegen... die waren dus zone aanleiding geslagen door de politie zie de politie niet zo snel slaan zonder reden, majah hea wath ever ik was er niet bij... gingen al die opgefokte lui de kroeg in... worden ze in de kroeg uitgescholdenen gedouwd door een stel andere jongens... njaa we hebben ze met 2 mn moeten tegen houden... ze waren zo opgefokt door dat gezeik allemaal...
njaaoen zag ik een stel collegas en D staan, dus ben ik daar nog ff bij gaan staan... want ik werd echt helemaal gek van dat opgefokte agresieve gedrag... nja en toen ging D naar huis (had intro gehad) en kreeg ik nog een kus van hem en benik uiteindelijk oo naar huis gegaan...
kijk, het zijn vrienden van een van mijn bfs, maar het is gewoon niet mijn slag... dat opgefokte gedrag, en eentje vind mij dus leuk... en die heet dus bijna D aangegrepen majah, het is begonnen bij die turken, die hadden ook niet zomaar mogen slaan en dat opgefoke paasei gezeik, dat is de reden waarom ik nooit meer op za de stad in wou
(overgens heb ik normaal niks tegen turken hoor... maar deze 2(eentje was wel normaal ,dietrok de andere 2 van onze jongens af) die waren gewoon echt niet normaal)
Joh, ik las het net al, Serada dus te koop. Lijkt me een moeilijke beslissing hoor. Maar ja, als het lijf het niet aan kan dan kun je soms gewoon niet anders hè. Je vind vast een leuke eigenaar voor haar, 't is een plaatje immers!
Pfftt wat een opgefokte bende zeg met dat stappen. Ben ik blij dat ik niet meer in die leeftijd zit (lijkt wel een ouwe taart haha ). Maar niets voor mij hoor, ik kan me ook niet stil houden dan namelijk haha.
Nou, ik heb vandaag dus voor het eerst op Gammon gereden op m'n eigen stalletje en het ging best goed....
Wat foto's gemaakt door mijn man (is helaas niet zo van het fotograveren):
LEUK Diana!!!!!!!!!!!!!! En lekker blijven zwemmen he Hij vindt ook alles goed he. Hij is echt rustig en makkelijk. Echt heel leuk voor je En ik heb ook je filmpje gezien! Heel veel plezier samen gewenst! En wat een leuke stal,ik ga verhuizen Ik ben al fan