Heeft iedereen hier Titanic zitten kijken?

Ik sliep al om half 10

Nu iig weer beetje mens, maar werk maar halve dag vandaag dus moet even wat gaan doen

Lees later bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hier geen sneeuw t/m Eindhoven niet
onderweg wel ff paar vlokken maar niks op de grond...
vind het ook altijd apart dat ze dan wel het geld over hebben voor zo'n stal en eigen paard, maar en dan zó weinig komen???
als jij iets lekkers hebt en een ander niet en jij het dan voor hun neus gaat opeten (dat mag niet da's spiegelen
)
Puck had al aangegeven dat pas vanaf de 18e lukt

Fijn, die mensjes die even op tijd doorgeven dat ze iets voor een bepaald tijdstip moeten hebben 
)

die willen naar buiten ik heb ze maar ff in de tuin(tje) gelaten kenne ze ff dollen en happen naar de sneeuw zelfs die ouwe oma(9 jaar) gaat helemaal los.grid schreef:* Dat is wel een groot verschil op zo'n korte afstand, zo ziet het er hier uitHuh grithier geen sneeuw t/m Eindhoven niet
onderweg wel ff paar vlokken maar niks op de grond...
en huh is spiegelen dan een Brabants woordals jij iets lekkers hebt en een ander niet en jij het dan voor hun neus gaat opeten (dat mag niet da's spiegelen
)

maar omdat je er al vraagteken bij zette
en er (helaas) een andere tinker op bokt bijna dezelfde naam heeft... (en soms ook dezelfde "streken"
)
Grit idd wat een verschil
maar omdat ze het nog een keer vroegen dacht ik ik zal ff googlen op betekenis en daar staat deze betekenis niet tussen

, enz enz, ik wil niet teveel in de mond leggen, want ik doe graag aanspraak op de creativiteit
En graag een fotootje erbij van jou en/of je paard. 
zag er erg leuk uit 

haha die snor wilde dat ook doen maar lukte niet echt heb net ook foto's gemaakt zal ze er vanmiddag wel eens opzetten