Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

oneerlijk verdeeld ...
en ik ben nog steed niet wakker

gezellig dat je hier je neus ook laat zien!

ik hou het lekker bij buitenritten en fokken

ellieellende schreef:hoi hoi Ingace! ja wij kennen elkaar idd al van de hyvesgezellig dat je hier je neus ook laat zien!
Wat zijn je bedenkingen Deborah? tis leuk hoor wedstrijdjes, was de eerste keren ook helemaal stressed, maar nu is het gewoon leuk en voor de training goed om met een doel te werken!
De 28e zou ik ook kunnen, Trea leest mee, dus die voelt de bui al hangen..... heb haar hubbie met auto nodig om iig mijn paardje te vervoeren....
Dus ik moet John ff lief aankijken dan in ieder geval!
tot nu toe nog niets gepland volgens mij, of hij moet een verrassing in peto hebben de dag erna zijn wij 2 jaar getrouwd
. En ja ieder jaar vieren wij
)
)bij de hand houden, even naar kijken. Dan weet je weer wat het echte leuke in je leven is. Daar werk je voor (al zou het nog leuker zijn als je werk dan ook nog leuk is)
. Was een groot probleem toen ik de schoolarts assisteerde. Was ik allang klaar met mijn onderzoeken, maar zij niet. Zaten halfbloot kind, ouder en ik maar een beetje geforceerd te babbelen tijdens het wachten. Was blij als ik lekker alleen naar een school kon gaan voor de screeningen.
Wat een heerlijke beestjes zijn het toch.