Ze krijgt nu namelijk lijnzaadolie.. Daar krijgt ze ook een flinke slok van.. Schiet soms een beetje uit.. Dan zal ik eens zonnebloemolie in gaan slaan! Eerst dat proberen, kan ze trouwens nog meer gaan glanzen!
Daarom ben ik ook niet zo weg van pulp.. Ik weet dat ze het goed weken op stal hoor, maar toch..
Zemelen zijn ook niet zo heel duur.. Maar die moet je ook weer natmaken? Ik weet iemand die ze droog geeft, maar daar zijn nogal de meningen over verdeeld of dat nou goed is of niet.. Kan ik net zo goed slobber gaan geven..
timokyana
Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand zemelen droog gaf, maar ben daar zelf niet zon fan van. Als je pulp in koud water weekt, dan moet het wel een hele nacht staan. Als het goed geweekt is dan is er niet zon probleem.
Ziet er toch leuk uit Leo! Wel even een ander zicht zeg!
Ik lees net dat Cavalor Pianissimo ook een goede dikmaker is.. Maismeel ook (waar kan ik dat krijgen) Kan ik bijv. na het rijden ofzo gewoon een flinke bak slobber maken.. En dat er door doen?
Ik ga eens even douchen, heb het echt ontzettend koud..
Leonoor ik ben je site aan het doorlezen, het wordt me wel wat duidelijker dat er veel meer bij komt kijken. Als ik raad nodig heb kan ik dan bij jouw terecht?
Helemaal vergeten trouwens! Vandaag kwam er zo kindje : BORSTEN BORSTEN BORSTEN! Gaat ze op me 'borsten* slaan, dus ik zeg. Doe maar niet, en huppa, gewoon weer doen.