Magnum de zoon van Kapanda ja dat klopt sinds een paar maandjes van mij. En ja hij heeft een lief koppie en iedereen heeft op stal hun hart aan hem verloren zelfs mijn tante , zie 1e foto die bang van paarden is.Maar staan hier zeer mooie tinkers tussen met mooie kleurtjes.
LordJ Leuk die vlek op zijn/haar neus!! Die grijze tinke heeft echt een lieve uitstraling! Mooie tinker die Nipper
Hoe krijgen jullie toch altijd van die mooie actiefoto's!? mijn merrie is altijd aan het grazen of een stukje lopen maar niet echt uit haar dak aan't gaan!
ik heb niet zón heel actief paard maar hij laat zich wel zo nu en dan verleiden tot ff gek doen Hanneronja, gewoon zorgen dat je altijd je camera bij je hebt voor het geval dat je tinkertje toch actief gaat doen
Wat een mooie tinkies weer! En he, Joey, istie nog steeds zo braaf?
Nou voor de wagen wel maar vorig weekend ben ik voor het eerst met hem onder het zadel naar de hei geweest en het leek wel een arabier, snuiven en staart op zijn rug, echt gek
Hihi, ja het lijkt al heel wat zo op de foto. Valt in het echt nog wel tegen hoor.
Voor Noortje moet je op de vorige pagina kijken Leon Morgen Vasthi van toen en nu. Altijd welkom (alhoewel ik het in deze omstandigheden niet zal aanraden, blubber!!!)