Bonte schreef:Ik heb 381 foto's en ben best tevreden erover.
Mooi zo!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bonte schreef:Ik heb 381 foto's en ben best tevreden erover.
snowdon schreef:Veel foto's!
Gaat dus twee jaar duren eer wij ze zien
Ariebren schreef:Is dit het nieuwe type hengst ??
Bonte schreef:snowdon schreef:Veel foto's!
Gaat dus twee jaar duren eer wij ze zien
weet je dat ik die van vorig jaar nog maar half bewerkt heb. Maar die waren bagger kwaliteit, dus dan heb ik weinig zin.
Deze ben ik wel tevreden, dus ga zo aan de slag.
peetorlan schreef:Even offtopic.
Hoe is jou dag geweest Leo????
peetorlan schreef:Commercieel: dekhengst staat dit jaar tot de dienst van de lady's
Bonte schreef:peetorlan schreef:Commercieel: dekhengst staat dit jaar tot de dienst van de lady's
Wat is het dekgeld??![]()
peetorlan schreef:Die vind ik echt kicke zeg.
Mag ik hem pikken An??
HIHI ik zeg niks
Nicole288 schreef:Marlijn: Waren jullie dat?! Wij hebben onze trailer nog naast gereden met laden!
Nicole288 schreef:ja pff, stom, ik heb helemaal niet vantevoren gekeken of er een topic was over die keuring, heb wel in het dbt gevraagd of er mensen gingen, maar daar geen reacties gehad op draakje na en die ging niet
ik was niet de chauffeur trouwens maar de blauwe jas, paardestaart met fototoestel om de nek die erbij hoorde
Nicole288 schreef:dan heb ik jullie hengst nog de hele tijd in het oog gehouden omdat hij vos is net zoals onze frannie vorig jaar, apart tussen al die bonte en donkere hengsten. geronimo stond schuin tegenover op stal, naast dublin, wij hebben er de hele tijd bij gestaan omdat hij dan niet macho ging doen tegen de buurman