[TI] Tinkertoernooi te Wehl (bij Arnhem) 19 + 20 mei 2007!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridHar

Re: Tinkertoernooi te Wehl (bij Arnhem) 19 + 20 mei 2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:25

Pellie schreef:
een leuke dag was het dus, en idd 50 cm. is nog best te doen voor de meeste tinkies Ja

50 cm vandaag voor het eerst gesprongen Haha!. Heb veel gewerkt aan ontspannen naar de hindernis toe gaan en heb dus nog nooit een parcours met Jip gesprongen Nagelbijten / Gniffelen Morgen moet ik als 2e springen Cool

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:26

Heb nog nooit gesprongen met Kit, volgende keer misschien Knipoog

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:29

Morgen springen ook 1 vd eerste!
Bonte, wanneer zullen je foto's er opstaan? (wat je verwacht! Doe rustig aan hoor! Bloos Haha! )

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:32

tinkerfan555 schreef:
wat Grappig dat nu veel mensen in "setjes"(kleuren) gaan, vorig jaar en dat jaar ervoor was ik 1 van de weinigen die echt een heel setje aan had (Dekje, kleren...peesbeschermers) En had nhoogstens een enkeling een oranje shirtje aan, Clown
Hebben jullie soms afgekeken? Tong uitsteken
Nee , just Kidding Clown

Laat ff weten welke kleur?

-Tinkerfan555 --> (Zuurstok) Roze, roze dekje, roze peesbeschermers, ik roze(met zwarte) rijbroek en trui.
Pic: http://img151.imageshack.us/img151/7554/dsc03427ds6.jpg

Volgens mij stonden wij naast jullie met de trailer of niet?
Wij hadden een zwartbonte en een vosbonte, beide blauwoog links en ze stonden elkaar te kroelen. Hadden jullie een Hotra trailer? (wij ook namelijk).

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:37

M'n moeder had het al over tinkers die elkaar aan het aflebberen waren Bloos Haha! , ze zei dat ik het had moeten zien Sigaar , zo'n schattig gezicht! Vingers aflikken Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:40

wha ha dat zullen die van 'ons' geweest zijn hihi, ze zijn echt humor samen!
Alhoewel, die naast ons konden ook goed knuffelen, misschien waren die het wel die je moeder bedoelde.

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:52

M'n moeder had het over een zwart bonte en een bruin bonte, vandaar dat ik reageerde! Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:54

Yep dat waren wel Kit en Rohan Knipoog.

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:13

tienus63 schreef:
Ondanks dat het springen dan misschien in "normale" warmbloed termen erg laag stond, heb ik me verbaasd over de springkwaliteiten van sommige Tinkers.
En ik denk dat ik zelf niet eens het lef heb, om dat lage parcourtje rond te sturen.
Toen ik jullie zag gaan, begon het wel te kriebelen.

Er ging er eentje rond, meisje met BP aan, zij stuurde haar Tinker rond alsof hij al veel vaker een springparcours hadden afgelegd.

En inderdaad de meeste Tinkers lieten een betere sprong zien toen de hindernissen verhoogd waren voor de barrage.

@ Chev,
De Engelse outfit stond jou en Kit ook geweldig.
Van alle markten thuis.
Enne ik zie jou ook nog wel een keer rond springen met Kit.

Je bedoelt mij toch niet?? Ik had een bruin BR setje en een zwart-bonte tinker??? Witte broek aan een bruine jas?

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:16

Ik vond het ook een leuke dag. Leuk om zoveel tinkers bij elkaar te zien. De dressuur ging goed ik had 192 punten en een vierde plaats. Met behendigheid was ik foutloos en een derde plek. Hij sprong over de brug heen en wou lekker rond crossen. Met springen zaten we in de barrage maar helaas 1 balk. Stijlpunten 47. Ik vond het erg leuk en hoop dat het volgend jaar weer is. Dan komen we zeker weer!!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:58

@ biancanij,

In mijn gedachten is de bedoelde persoon kleiner en ik had het idee dat het een jong meisje was.
Maar ik zit in je profiel te spieken en de manier waarop jij de hindernis neemt, lijkt toch wel heel veel op de manier waarop de bewuste amazone rondstuurde.

Zij keek echt een hindernis vooruit, reed de hindernis aan in een lijn dat ze het beste voor de hindernis erna zou komen.

Ik herinner me dat er een wending linksachter in de bak, vanuit de kantine gezien, naar links was, paard zat in de verkeerde galop of overkruist, maar dat rijtechnisch opgelost.
De amazone reed de wissel, het paard viel niet in de goede galop.

Toen dacht ik; die heeft ervaring in parcourtjes, van het paard weet ik het niet zeker.
Het zou me niet verbazen als het paard zo gemakkelijk sprong omdat de amazone hem/haar zo goed reed.
Ik had het idee dat het een behoorlijk elastisch en soepel gereden dier betreft.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 23:36

jeetje zeg, zo te horen klinkt het als een leuke geslaagde dag Ja
Heb er al helemaal zin in morgen, Lowara staat schoon op stal, alle spullen in de trailer gedumpt ( springen + behendigheid in knal oranje Clown ) en morgen om slik.. kwart over 8 al wegrijden....

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 08:58

Het was inderdaad gezellig gisteren. Ik weet alleen niet hoeveelste ik ben geworden met dressuur omdat er op een gegeven moment de plaatsing niet meer werd genoemd, enkel de namen. Heeft iemand dus de uitslag?
@ Marsafuba: hoeveel punten had jij met de 11e plaats? Dan weet ik een beetje waar ik in de buurt zit.

ik had overigens 177 punten, toch nog redelijk netjes aangezien mijn koelbloedige (ahum) tinker het allemaal wat spannend vond in de ring vlakbij de hindernissen en natuurlijk niet te vergeten; de hoge pilaren met letters erop. Maar het is zeker voor herhaling vatbaar, ik vond het erg leuk om te doen. Alleen mijn witte broek gisteren 2x moeten wassen in verband met de modderspetters uit de losrijdbak, het ging er in 1x niet uit Huilen

Als iemand de uitslagen hier wilt publiceren, graag!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 09:30

Marsafuba schreef:
Het was een supergeslaagde dag vandaag! Afgod
Heb mn ogen uitgekeken naar mijn medekandidaten! Wow!

Springen; ?? Weet ik niet, raakte 1 balkje bij de barrage, zoals tinkerfan555 ook al zei; ''te laag voor mijn paardje''.
Dressuur; 11e (ging té gehaast, maar morgen weer een dag, dus ook een kans!)
behendigheiiiiiid!!! Go jij! Go jij! ; ''''''1e!!''''''

Was dan ook supertrots op mijn boef! Bloos Haha! Maar morgen weer een dag, dus heb nieuwe kansen om het springen + dressuur te verbeteren!! Vingers aflikken
Ik zal mensen die twijfelden aan het tinkertoernooi overtuigen, 'gewoon te super om op te noemen, SUPERVET!' Hyper!

EN NU, PITTEN! Dromen

Ik was 2e met behendigheid, grr Tong uitsteken

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 09:30

Cheveyo schreef:
tinkerfan555 schreef:
wat Grappig dat nu veel mensen in "setjes"(kleuren) gaan, vorig jaar en dat jaar ervoor was ik 1 van de weinigen die echt een heel setje aan had (Dekje, kleren...peesbeschermers) En had nhoogstens een enkeling een oranje shirtje aan, Clown
Hebben jullie soms afgekeken? Tong uitsteken
Nee , just Kidding Clown

Laat ff weten welke kleur?

-Tinkerfan555 --> (Zuurstok) Roze, roze dekje, roze peesbeschermers, ik roze(met zwarte) rijbroek en trui.
Pic: http://img151.imageshack.us/img151/7554/dsc03427ds6.jpg

Volgens mij stonden wij naast jullie met de trailer of niet?
Wij hadden een zwartbonte en een vosbonte, beide blauwoog links en ze stonden elkaar te kroelen. Hadden jullie een Hotra trailer? (wij ook namelijk).

Ja we hebben een hotra trailer, Lachen wij waren met 2 tinkers

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 09:32

tienus63 schreef:
Ondanks dat het springen dan misschien in "normale" warmbloed termen erg laag stond, heb ik me verbaasd over de springkwaliteiten van sommige Tinkers.
En ik denk dat ik zelf niet eens het lef heb, om dat lage parcourtje rond te sturen.
Toen ik jullie zag gaan, begon het wel te kriebelen.

Er ging er eentje rond, meisje met BP aan, zij stuurde haar Tinker rond alsof hij al veel vaker een springparcours hadden afgelegd.

En inderdaad de meeste Tinkers lieten een betere sprong zien toen de hindernissen verhoogd waren voor de barrage.

@ Chev,
De Engelse outfit stond jou en Kit ook geweldig.
Van alle markten thuis.
Enne ik zie jou ook nog wel een keer rond springen met Kit.

Was ik toevallig dat meisje? Ik had ook BP aan Tong uitsteken
En ik was helemaal in het roze en heb vaker springwedstrijden gereden, maar wel een stukkie hoger, Tong uitsteken
Ik was 2e degene die met mij meeging in de trailer was 1e, maar we hadden allebei 49,5 punten, dus eigenlijk gedeelde 1e plaats Lachen

Er waren er 3 met BP aan, en een daarvan was niet in de prijzen Verdrietig (amber, die rijd bij mij in de crossles) en evie met Murphy, die was 4e

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 09:40

grid schreef:
Oh Chev hopen dat je gewoon kunt *LOL*

en Haha! VeryWell leuke bonte boel dan die dag Party!!

Lowara uh ff denken vorig jaar op zaterdag geloof iets van 15 bij dressuur en die deden dan vaak ook mee met behendigheid + springen en nog een paar extra bij behendigheid + springen dus totaal denk 20-25 combi's of zo Verward maar hadden er toen ook meerdere afgezegd ivm het weer ...

Ik ga denk ik mijn gele dekje meenemen. Dit is alweer oude foto maar geeft een idee Knipoog Say's vlecht komt trouwens ondertussen alweer tot haar voorbeen Nagelbijten / Gniffelen : http://www.mijnalbum.nl/Foto=CKXUIDNE

Verder dan denk ik geel shirt erbij en gewoon witte rijbroek en met dressuur gewoon mijn dressuurtenue (zwart velours dekje, zwart jasje, wit dekje en witte handschoenen).

OK dan! Tamlin leuk dat je toch gewoon kunt Ja

Ik weet alleen dat Bonte op zaterdag komt fotograferen en verder ??

Jep Grid, ik heb jou gezien, jij stond schuin aan de overkant van onze trailer, ik heb je zelfs nog gesproken, Tong uitsteken bij het parcourtje verkennen wist je nog? ik was dat "roze| meisje Tong uitsteken
En er ging nog een mee lopen, en toen zaten we een beetje te praten Knipoog

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 12:44

Ik vond het een erg leuke dag.maar ik vroeg me af, er was een tinker die ik volgens mij kende.Hij was bruin bont, en zat met springen in de barage, alleen toen vielen er 2 balken af. Veel succes nog iedereen die van daag moet...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 13:00

Cheveyo schreef:
Grid, balen van het inspringen zeg, en bedankt!
Toch lekker rondgereden en dat is imo ook het belangrijkste, ze moeten er tenslotte van leren. Daarom deed ik het begin ook rustig hihi, die ander skeuren!

Grid, jouw meissie was ook prachtig en jullie zagen er erg goed uit in de proef, heb er geen verstand van maar aan je punten en commentaar te zien had ik dat goed haha. Leuk dat je bent blijven kijken bij mij, dat zag ik terug op de foto's. Er gaat zoveel langs je heen op zo'n dag en toch doe je zoveel indrukken op. Volgende keer ben ik vast meer relaxed Knipoog.

Ja had ff het idee dat hij dacht dat wij nog nooit een hindernis van dichtbij hadden gezien Scheve mond maarja Say was ook wel súper kijkerig op alles Ach gut had verwacht dat ze er sneller doorheen zou zijn en dan dus wel mooi zou springen maar duurde dus nog tot de laatste hindernis Bloos
Maar idd Ja toch lekker rondgereden en wel geen balkje(s) ben benieuwd naar maffe foto's Nagelbijten / Gniffelen op 1 hindernis vloog ik er echt bijna af Clown
Straks in Drunen is buiten dat gaat denk ik beter Knipoog gaat het daar denk ik wel weer proberen Ja gewoon 40/ 50 cm Tong uitsteken

Bloos Haha! Dank je voor de complimenten. Kit was ook erg stoer Cool en natuurlijk ff blijven kijken bij jou Ja zag er goed uit OK dan! jammer van miscommunicatie voorlezer en zenuwen waren af en toe wel te merken Haha! jullie zijn een leuk stel samen die ook zeker niet zullen misstaan op een officiële wedstrijd Knipoog

Bonte doe maar rustig Ach gut wij wachten geduldig Ja veel foto's LEUK *LOL*

Haha! Ja tinkerfan in roze viel wel op Cool ik had met springen geel Tong uitsteken

Biancanij ook erg netjes gedaan zowel dressuur als springen Rock-on, dudes!

Iedereen die vandaag gaat veel plezier en succes OK dan! en ben benieuwd naar de uitslagen/ verslagjes Ja

Marsafuba --> vandaag voor de rematch Whoosh!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 13:08

tienus63 schreef:
@ grid, volgens mij had dit meisje geen roze aan.
Ik heb wel iemand gezien met een roze/zwarte rijbroek en een roze gestreept dekje.
Maar ik bedoel een ander meisje.

Dan bedoel je Amber Bree, Knipoog
Die zat ook in de barrage maar gooide de laatste balk af, Amber doet idd veel wedstrijden en ik (in het roze die je gezien hebt) doe ook springwedstrijden, Amber zit bij mij op Crossles, helaas za Amber niet in de prijzen...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 15:15

O ja ik ben dus vandaag niet naar Wehl Bloos vrijdag en zaterdag was toch behoorlijk vermoeiend Gaaaap Geen fut vandaag
Laatst bijgewerkt door grid op 20-05-07 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:18

grid schreef:
O ja ik ben dus vandaag niet naar Wehl Bloos vrijdag en zwaterdag was toch behoorlijk vermoeiend Gaaaap Geen fut vandaag

Haha, ik ben ook erg moe! Ach gut

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:20

Ben ik gelukkig niet de enige die niet vooruit te branden is hihi

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:25

Ik vond het 2 geslaagde dagen !! Afgod
ik heb 64 foto's gemaakt .. Gestoord
Ik zal ze morgenmiddag plaatsen zitten leuke tussen Haha!
ik vond vandaag een heele grote tinker zo gaaf !! Vork
Hij was bruinbont en heel groot Bloos! die vrouw reed volgensmij M2 met hem ..

Ben benieuwd hoe het springen nog ging Marsafuba Ja
Ja je proef ging wel goed hea Grid ! OK dan!
Ja ik hoefde niet voor te lezen omdat ik veelste bang was dat ik het fout deed.. Lips are sealed
Hopelijk mag ik volgend jaar van mijn moeder ook meedoen !! Frusty

Groetjes !!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:59

tamlin schreef:
Ik vond het 2 geslaagde dagen !! Afgod
ik heb 64 foto's gemaakt .. Gestoord
Ik zal ze morgenmiddag plaatsen zitten leuke tussen Haha!
ik vond vandaag een heele grote tinker zo gaaf !! Vork
Hij was bruinbont en heel groot Bloos! die vrouw reed volgensmij M2 met hem ..

Ben benieuwd hoe het springen nog ging Marsafuba Ja
Ja je proef ging wel goed hea Grid ! OK dan!
Ja ik hoefde niet voor te lezen omdat ik veelste bang was dat ik het fout deed.. Lips are sealed
Hopelijk mag ik volgend jaar van mijn moeder ook meedoen !! Frusty

Groetjes !!!

Ik zag je elke keer lopen, en ik heb nog hallo een paar keer gezegd, maar je verstond me niet Tong uitsteken
Je stond telkens bij een meisje die vlakbij onze trailer stond, Lachen
Ik was die in het roze Knipoog