Pellie schreef:een leuke dag was het dus, en idd 50 cm. is nog best te doen voor de meeste tinkies
50 cm vandaag voor het eerst gesprongen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pellie schreef:een leuke dag was het dus, en idd 50 cm. is nog best te doen voor de meeste tinkies
tinkerfan555 schreef:wat Grappig dat nu veel mensen in "setjes"(kleuren) gaan, vorig jaar en dat jaar ervoor was ik 1 van de weinigen die echt een heel setje aan had (Dekje, kleren...peesbeschermers) En had nhoogstens een enkeling een oranje shirtje aan,![]()
Hebben jullie soms afgekeken?
Nee , just Kidding![]()
Laat ff weten welke kleur?
-Tinkerfan555 --> (Zuurstok) Roze, roze dekje, roze peesbeschermers, ik roze(met zwarte) rijbroek en trui.
Pic: http://img151.imageshack.us/img151/7554/dsc03427ds6.jpg
tienus63 schreef:Ondanks dat het springen dan misschien in "normale" warmbloed termen erg laag stond, heb ik me verbaasd over de springkwaliteiten van sommige Tinkers.
En ik denk dat ik zelf niet eens het lef heb, om dat lage parcourtje rond te sturen.
Toen ik jullie zag gaan, begon het wel te kriebelen.
Er ging er eentje rond, meisje met BP aan, zij stuurde haar Tinker rond alsof hij al veel vaker een springparcours hadden afgelegd.
En inderdaad de meeste Tinkers lieten een betere sprong zien toen de hindernissen verhoogd waren voor de barrage.
@ Chev,
De Engelse outfit stond jou en Kit ook geweldig.
Van alle markten thuis.
Enne ik zie jou ook nog wel een keer rond springen met Kit.
Marsafuba schreef:Het was een supergeslaagde dag vandaag!![]()
Heb mn ogen uitgekeken naar mijn medekandidaten!![]()
Springen; ?? Weet ik niet, raakte 1 balkje bij de barrage, zoals tinkerfan555 ook al zei; ''te laag voor mijn paardje''.
Dressuur; 11e (ging té gehaast, maar morgen weer een dag, dus ook een kans!)
behendigheiiiiiid!!!; ''''''1e!!''''''
Was dan ook supertrots op mijn boef!![]()
Maar morgen weer een dag, dus heb nieuwe kansen om het springen + dressuur te verbeteren!!
![]()
Ik zal mensen die twijfelden aan het tinkertoernooi overtuigen, 'gewoon te super om op te noemen, SUPERVET!'![]()
EN NU, PITTEN!
Cheveyo schreef:tinkerfan555 schreef:wat Grappig dat nu veel mensen in "setjes"(kleuren) gaan, vorig jaar en dat jaar ervoor was ik 1 van de weinigen die echt een heel setje aan had (Dekje, kleren...peesbeschermers) En had nhoogstens een enkeling een oranje shirtje aan,![]()
Hebben jullie soms afgekeken?
Nee , just Kidding![]()
Laat ff weten welke kleur?
-Tinkerfan555 --> (Zuurstok) Roze, roze dekje, roze peesbeschermers, ik roze(met zwarte) rijbroek en trui.
Pic: http://img151.imageshack.us/img151/7554/dsc03427ds6.jpg
Volgens mij stonden wij naast jullie met de trailer of niet?
Wij hadden een zwartbonte en een vosbonte, beide blauwoog links en ze stonden elkaar te kroelen. Hadden jullie een Hotra trailer? (wij ook namelijk).
tienus63 schreef:Ondanks dat het springen dan misschien in "normale" warmbloed termen erg laag stond, heb ik me verbaasd over de springkwaliteiten van sommige Tinkers.
En ik denk dat ik zelf niet eens het lef heb, om dat lage parcourtje rond te sturen.
Toen ik jullie zag gaan, begon het wel te kriebelen.
Er ging er eentje rond, meisje met BP aan, zij stuurde haar Tinker rond alsof hij al veel vaker een springparcours hadden afgelegd.
En inderdaad de meeste Tinkers lieten een betere sprong zien toen de hindernissen verhoogd waren voor de barrage.
@ Chev,
De Engelse outfit stond jou en Kit ook geweldig.
Van alle markten thuis.
Enne ik zie jou ook nog wel een keer rond springen met Kit.
grid schreef:Oh Chev hopen dat je gewoon kunt
enVeryWell leuke bonte boel dan die dag
![]()
Lowara uh ff denken vorig jaar op zaterdag geloof iets van 15 bij dressuur en die deden dan vaak ook mee met behendigheid + springen en nog een paar extra bij behendigheid + springen dus totaal denk 20-25 combi's of zomaar hadden er toen ook meerdere afgezegd ivm het weer ...
Ik ga denk ik mijn gele dekje meenemen. Dit is alweer oude foto maar geeft een ideeSay's vlecht komt trouwens ondertussen alweer tot haar voorbeen
: http://www.mijnalbum.nl/Foto=CKXUIDNE
Verder dan denk ik geel shirt erbij en gewoon witte rijbroek en met dressuur gewoon mijn dressuurtenue (zwart velours dekje, zwart jasje, wit dekje en witte handschoenen).
Tamlin leuk dat je toch gewoon kunt
Ik weet alleen dat Bonte op zaterdag komt fotograferen en verder ??
Cheveyo schreef:Grid, balen van het inspringen zeg, en bedankt!
Toch lekker rondgereden en dat is imo ook het belangrijkste, ze moeten er tenslotte van leren. Daarom deed ik het begin ook rustig hihi, die ander skeuren!
Grid, jouw meissie was ook prachtig en jullie zagen er erg goed uit in de proef, heb er geen verstand van maar aan je punten en commentaar te zien had ik dat goed haha. Leuk dat je bent blijven kijken bij mij, dat zag ik terug op de foto's. Er gaat zoveel langs je heen op zo'n dag en toch doe je zoveel indrukken op. Volgende keer ben ik vast meer relaxed.
tienus63 schreef:@ grid, volgens mij had dit meisje geen roze aan.
Ik heb wel iemand gezien met een roze/zwarte rijbroek en een roze gestreept dekje.
Maar ik bedoel een ander meisje.
grid schreef:O ja ik ben dus vandaag niet naar Wehlvrijdag en zwaterdag was toch behoorlijk vermoeiend
Geen fut vandaag
tamlin schreef:Ik vond het 2 geslaagde dagen !!![]()
ik heb 64 foto's gemaakt ..![]()
Ik zal ze morgenmiddag plaatsen zitten leuke tussen![]()
ik vond vandaag een heele grote tinker zo gaaf !!![]()
Hij was bruinbont en heel grootdie vrouw reed volgensmij M2 met hem ..
Ben benieuwd hoe het springen nog ging Marsafuba![]()
Ja je proef ging wel goed hea Grid !![]()
Ja ik hoefde niet voor te lezen omdat ik veelste bang was dat ik het fout deed..![]()
Hopelijk mag ik volgend jaar van mijn moeder ook meedoen !!![]()
Groetjes !!!