[TI] Welke hengst voor dekking 2007?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes_R

Re: Welke hengst voor dekking 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:19

Ik heb nou al 2 keer gedroomd van een groot ei Clown
En ik ben al 3 keer naar Djenges gereden Clown
Vreselijk, ik ga niet durven te kijken vrijdag op de scan. Ben zoo bang voor een teleurstelling..

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:23

spannend Marloes....

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:25

Nog even spannende tijden dus Marloes!

Voor mij is het 16 dagen wachtten ook aangebroken.. Kan me niet snel genoeg gaan Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:27

Marloes; spannend!!!

Ik ben ook echt benieuwd naar de scan, hoewel m'n gevoel al vanaf het begin heel negatief is.. nouja, kan het alleen maar meevallen.
Maar ik zie nog meer op tegen het laden als we ze gaan halen (en nog erger, als ze nog eens terug moeten Nagelbijten / Gniffelen ) Echt zo vreemd,. Darlah loopt normaal meteen op de trailer en de laatste tijd is ze gewoon zichzelf niet meer (sinds ze verhuisd is). Door de draad heen, met geen mogelijkheid de trailer opwillen. Helemaal in paniek raken bij de VA.... ik begrijp er niks van Verdrietig

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:27

Dat is ook lang wachten Mariska..Pff wat doen we onszelf aan Clown

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:28

Haha nou die 16 dagen vallen in het niets bij de 11 maanden die volgen als het wel raak is Haha! Haha! Haha! Haha!

Coco_Calan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:42

Heb stipje maandag ook nog even bekeken erg leuke hengst, maar helaas is Coco weer hengstig.Ze wou gewoon nog een keertje naar Falcon op vakantie Haha! Haha!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 23:12

nou ik heb Noa en Bries net opgehaald... Pfff wat een pak van mijn hart (la had Noa het daar wel naar haar zin) heb ze echt gemist hoor. Nu maar hopen dat het raak is, over 2 weken scannen en dan weten we het Haha!

Noa stond trouwens in hetzelfde veldje met Darlah (wel met draad ertussen uiteraard) Kenyi vond Bries erg leuk en probeerde de hele tijd aandacht te trekken, ook van de andere veulens aan de andere kant van het draad Tong uitsteken Hij is inderdaad wel erggggg vos hoor Knipoog Knalt er echt uit en wat een deugniet, probeerde al mijn truitje te pakken enzo, was totaal niet bang. Darlah probeerde wel even te imponeren, die dacht geen vreemden bij mijn worteltje Knipoog Later vond ze het kroelen toch wel erg lekker. Ze kwam trouwens gelijk aanlopen toen ze me zag, al meer dan Noa deed, want die keurde me geen blik waardig hihihihi. Mevrouw was behoorlijk beledigd en wilde zelfs heel even de trailer niet in. Maar ja ze staat weer thuis, dat is het belangrijkste, nu ook netjes afwachten, net als de rest.

(oh Elke volgens mij belde jij net toen wij daar nog zaten om te vragen of je vrijdag Darlah op kon halen, ik luister niet af hoor Tong uitsteken )

Marinka90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 07:14

Ik kom vanmiddag wel eventjes langs Bianca Lachen ik heb ze ook gemist hoor Verdrietig ben blij dat ze weer thuis zijn Pling

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 07:40

biancaa; heerlijk dat ze weer thuis is Haha!
Ja Kenyi is écht oranje gewoon Bloos! En Darlah is echt zo op mensen gericht, komt altijd meteen even kijken (zijn echt 2 dezelfde Darlah en Kenyi).
En hier komen ze idd vrijdag naar huis als het gaat lukken Go jij! Go jij! want stiekem mis ik ze ook wel hoor, hoewel ze het daar vast en zeker enorm naar d'r zin hebben.
Noa ook een beetje moeilijk met de trailer. Ik zie er echt tegenop met Darlah vrijdag Nagelbijten / Gniffelen
Wanneer scan je Noa?

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 08:02

Blijkbaar gaan ze Mieke volgende week pas scannen en niet deze week. En ik ben al zo nieuwschierig! Knipoog

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:00

Het verhuizen van een paard is niet niks, MM. Zeker met een veulen erbij, wat ze moet beschermen, en dan kort erna weer weg naar de hengst. Heel logisch dat Darlah in opstand komt, maar binnenkort keert de rust weer terug in haar.
Nog 2 hele dagen en dan komen mijn meiden weer thuis.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:21

Daar heb je ook gelijk in, KMD Ja zal voor beide best een hele verandering zijn. Nu heeft darlah daar een jaar eerder ook al eens gestaan maar nu is de verandering enorm met Kenyi erbij. Ik hoop dat ze snel weer de oude is Ach gut

Heerlijk dat je meiden weer bijna thuis komen!!!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 15:08

Ze zijn zo anders met een veulen erbij, Drum kan er over meepraten, keek van de week heeeeeel beteuterd Lachen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 15:24

Hoe laat zijn jullie daar Elke? Haha!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 16:13

wil ook hier even laten weten dat de merrie bijna zeker drachtig is van king arthur van de asheuvel, baarmoeder was hard en was ook iets met de follikel wat wees op drachtigheid maar de dierenarts wist het nog niet helemaal zeker i.v.m de ovulatie ofzo?? en er word maandag nog een scan gemaakt en dan weten we het zeker!!

heb af en toe eens meegelezen hier en gefeliciteerd voor diegene wie zijn merrie drachtig is!!
en diegene die nog op de scan wachten: ik duim voor jullie!!

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:09

Hey allemaal, zal me er ook maar even tussen mengen Haha! , Cheyenne is sinds zaterdag terug, is naar Collin vd gorterstraat geweest, net als vorig jaar, waar overgens een prachtige brok van een hengstenveulen uitgekomen is, dus ben benieuwd op volgend jaar! Nu dus alleen nog wachten op de scan! @Mazzel-meid wat leuk dat Darlah door ryan gedekt is, ik heb deze hengst ook enkele keren gezien, prachtbeest, maar toch gaan wij weer voor Collin Vork

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:41

Huilen mijne is leeg !!baal, baal !! moeten we weer terug Boos!
Dus Marloes de mijne gaat er vanavond weer heen. Moeten we Djenges delen saampjes Haha!
Was ook een hele rare hengstigheid dus zat er ergens wel in. ehm.. eigenlijk niet in dus
Bij de gorterstraat hebben de meeste paardjes het wel naar hun zin, veel soortgenootjes. Vingers aflikken
Verhuizen is voor paarden met een veulen idd een hele ervaring. Voor ons heel gewoon maar een paard moet maar af wachten waar ze terecht komt en of ze de hengst wel wat vindt. Staan wij mensen vaak niet genoeg bij stil. Merk het verschil heel duidelijk tussen de merrie waar ik veel wedstrijden mee gereden heb en de 2 die tot nu toe weinig gereist hebben.

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:55

Djenges krijgt het druk!
Ik ben erg benieuwd naar je merrie Sneppie.

Tosca heeft een harde uier..En er zit rare geel/witte plek op haar tepels. Ze kan toch niet schijn-drachtig zijn?? Of vliegen hebben haar gestoken. Morgenvroeg komt de da, kan ik hem meteen vragen. Ik heb ook altijd iets met Tosca... Verdrietig

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:00

snowdon schreef:
Hoe laat zijn jullie daar Elke? Haha!

we wouden tegen de avond rijden.. máár zie nu dat het morgen 31 graden wordt. Dan is het onverantwoord om merrie en veulen in een snikhete trailer te zetten.. kan ik ze niet aandoen.
Dus wellicht dat het toch zondag wordt...

Geef je Darlah en Wortel ROFL een dikke knuffel van me? Lachen

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:02

De papa van Kimberleys veulen (Henri x Apollo)..wordt....

GGK New Forest Jasper!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:14

volgens mij kan er beter de tag [ti] in de titel komen te staan Haha!

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:24

Geloof het ook Haha!
Wel apart, want het staat toch bij Tinkers? Verward Ik ga niet bij bv Fjorden over tosca schrijven..

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:26

Marloes_R schreef:
Geloof het ook Haha!
Wel apart, want het staat toch bij Tinkers? Verward Ik ga niet bij bv Fjorden over tosca schrijven..

misschien als mensen het tegenkomen op de voorpagina, dat ze er dan op klikken.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 20:11

Denk ook dat die voorpagina het doet. Maar dan vraag ik me af of mensen echt geen enkele reactie lezen en gewoon maar plempen.