En ik ben al 3 keer naar Djenges gereden
Vreselijk, ik ga niet durven te kijken vrijdag op de scan. Ben zoo bang voor een teleurstelling..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Echt zo vreemd,. Darlah loopt normaal meteen op de trailer en de laatste tijd is ze gewoon zichzelf niet meer (sinds ze verhuisd is). Door de draad heen, met geen mogelijkheid de trailer opwillen. Helemaal in paniek raken bij de VA.... ik begrijp er niks van

Hij is inderdaad wel erggggg vos hoor
Knalt er echt uit en wat een deugniet, probeerde al mijn truitje te pakken enzo, was totaal niet bang. Darlah probeerde wel even te imponeren, die dacht geen vreemden bij mijn worteltje
Later vond ze het kroelen toch wel erg lekker. Ze kwam trouwens gelijk aanlopen toen ze me zag, al meer dan Noa deed, want die keurde me geen blik waardig hihihihi. Mevrouw was behoorlijk beledigd en wilde zelfs heel even de trailer niet in. Maar ja ze staat weer thuis, dat is het belangrijkste, nu ook netjes afwachten, net als de rest.
)
ik heb ze ook gemist hoor
ben blij dat ze weer thuis zijn
En Darlah is echt zo op mensen gericht, komt altijd meteen even kijken (zijn echt 2 dezelfde Darlah en Kenyi).
want stiekem mis ik ze ook wel hoor, hoewel ze het daar vast en zeker enorm naar d'r zin hebben. 
zal voor beide best een hele verandering zijn. Nu heeft darlah daar een jaar eerder ook al eens gestaan maar nu is de verandering enorm met Kenyi erbij. Ik hoop dat ze snel weer de oude is
, Cheyenne is sinds zaterdag terug, is naar Collin vd gorterstraat geweest, net als vorig jaar, waar overgens een prachtige brok van een hengstenveulen uitgekomen is, dus ben benieuwd op volgend jaar! Nu dus alleen nog wachten op de scan! @Mazzel-meid wat leuk dat Darlah door ryan gedekt is, ik heb deze hengst ook enkele keren gezien, prachtbeest, maar toch gaan wij weer voor Collin
mijne is leeg !!baal, baal !! moeten we weer terug

snowdon schreef:Hoe laat zijn jullie daar Elke?
een dikke knuffel van me?
Ik ga niet bij bv Fjorden over tosca schrijven.. Marloes_R schreef:Geloof het ook![]()
Wel apart, want het staat toch bij Tinkers?Ik ga niet bij bv Fjorden over tosca schrijven..