Ook ik heb gisteren genoten van alle mooie mannen die voorbij kwamen.
Als tegenpool binnen alle reacties hierboven vielen bij mij vooral Venco en Celtic Mist op. Die waren zeer leuk opgedroogd in het afgelopen jaar.
Zidane is een groot en imposant paard maar heb eigenlijk niet echt op zijn draven gelet.
Armano vond ik een leuke, grote en (voor zijn leeftijd en type) goed bewegende hengst.
Verder over de voorbrengers: voor deze jonges/mannen wil ik toch even een goed woordje doen. Zij zijn al jaren voorbrengers bij de verschillende stamboeken in Nederland. Zij lopen (in het hoogseizoen van keuringen) weekend in en uit alle soorten paarden voor te brengen waaronder ook veel hengsten. Ik ben van mening dat ze best wel weten wat ze doen. Als een hengst een mep nodig heeft om er voor te zorgen dat de voorbrenger niet tussen de hengst en de wand van de bak wordt geplet dan zij het zo. Soms zijn ze wat te overenthousiast met de zweep maar voor hun is het ook maar gissen hoeveel aansporing een paard nodig heeft. Persoonlijk vind ik dat je als eigenaar aan de voorbrengers moet vertellen dat je paard bijvoorbeeld fel op de zweep reageert. Als zij dit weten dan houden ze er rekening mee.