Nu niet meer nee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nu niet meer nee
Verder loop ik met een grote kale man en 2 kids, die uiteraard lekker aanwezig zijn
Mijn man loopt op sandalen (zonder sokken) dus die is zeker te herkennen
Mijn kinderen die kwebbelen met iedereen, dus diezijn ook erg makkelijk, kleinejongen met blauwe jas en blonde meid met rose jas... ik heb mijn zwarte jas aan denk ik... Verder mijn blauwe jogginsbroek gewoon lekker makkelijk met mijn stalschoenen...
mijn man moet 's avonds ook nog werken, dus die moet op tijd thuis zijn.
pff heb weer eens iets over het hoofd gezien dus ik ga het denk ik niet redden 

]
wel echt proberen te komen hoor!
dus ehhh de Familie Hoogezand hier gaat er vroeg in vanaaf 
snowdon schreef:Tss jij ook al...wel echt proberen te komen hoor!
Ga t wel proberen --> ben al aan t bedenken hoe ik e.e.a. toch voor elkaar kan krijgen
maar op dit moment ben ik er dus nog niet uit 
Mensen wat moeten jullie allemaal vroeg op ...

Veel plezier vanavond !
dus moet ff kijken hoe ik 't ga doen. Misschien is er iemand die langs Etten komt na afloop?
*
KootMiraDrum schreef:Ik heb em gehad voor de Nikon, maar dan geen apo geloof ik. Heb hem met pijn in mijn hart doorverkocht omdat de Nikon 2.8 anders werkeloos bleef liggen.

frenia schreef:ach wat ben ik ook STOM
jou herken ik natuurlijk ook Tinkermuts (ook zonder dikke witte)
biancaa en teuntje denk ik ook wel te herkennen (teuntje zeker, biancaa iets minder zeker)
wie nog?

Naar zoveel eigenlijk........ frenia schreef:moet wel zeggen dat ik verliefd ben geworden
Op Midget's Blue Boy van ICCP
snowdon schreef:Ik ben ook zeer benieuwd naar Maestro en die schattige Blue Boy!Naar zoveel eigenlijk........