Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Angeliekje schreef:
Dit is Chantal, een nu denk ik zo'n 2,5 jarige merrie die nog op de fokkerij staat. Allart heeft nog een volle zus op de fokkerij staan, maar die lijkt niet zo sprekend op hem óf op Tommie.

hahahahahahaa desillies schreef:Angeliekje schreef:
Dit is Chantal, een nu denk ik zo'n 2,5 jarige merrie die nog op de fokkerij staat. Allart heeft nog een volle zus op de fokkerij staan, maar die lijkt niet zo sprekend op hem óf op Tommie.
zou ze te koop zijn
Allard was niet te koophahahahahahaa
. En ze is drachtig van jawel.....Boy van de Asheuvel!
dobbel schreef:Ja lien ik vind het ook balen van je, je weet wel wat ik van tommy vind een erg mooie hengst, Ben wel heel benieuwd wat de reden was dat hij niet door mocht.

Shayla schreef:Bij deze een paar foto's die ik vandaag gemaakt heb![]()
viewtopic.php?f=10&t=523007
Voor degene die door zijn :
Lien : Balen zeg...maar volgend jaar weer een kans ! En misschien ziet Tommie er dan nog mooier uit dan dat hij vandaag al was !!

) waren o.a. de oorzaak.desillies schreef:Angeliekje schreef:
zou ze te koop zijn
Allard was niet te koophahahahahahaa
Nee, Allartje gaat volgens mij niet meer weg bij Noelle
komen de hengsten die door zijn dan ook naar de hengstenshow in Houten in april?
vind m echt geweldig en zou m graag n keertje in het echt willen zien
JIIIEEEEEHAAAAAA S I L A S IS DOOR NAAR DE SPERMA RONDE ! ! !
flettie schreef:Nee, Allartje gaat volgens mij niet meer weg bij Noelle
![]()
Ik vind het erg jammer dat o.a. Allart er dus niet door gekomen is. Zo'n mooie stevige hengst zou toch weer een welkome aanvulling zijn geweest op de oude garde.
Allart wordt in ieder geval niet gecastreerd en naar alle waarschijnlijkheid zal Noelle hem aanmelden als dekhengst bij een Duits (deelstaat)stamboek. En misschien over een jaartje of 2 ook weer proberen bij het NST?
. Bonte schreef:Ik wist dat er 1 foto mooi gelukt moest zijn en dat is die ook.
Dit is Araghon van Stoeterij de Ierse Tinker
Baileys schreef:JEUJ, GO FOR IT SILAS !!!!!!!!!!!!!