mamauba schreef:
om ze de waarheid te vertellen dat ik geen tijd heb om achter hun aan te lopen is ook wel erg hard
Zo stond er vorige week een smurfje van een jaar of 8 bij mijn wei, of ik haar wilde helpen bij d'r spreekbeurt. Ze hield een spreekbeurt over paarden maar ze wist er eigenlijk niet zo veel vanaf en of ik dat dan maar even wilde regelen, mét foto's graag!
Ja, doei.....
Heb voorzichtig (ja, echt waar) gevraagd of ze dan niet beter een ander onderwerp kon kiezen én of haar ouders wel wisten wat ze aan het doen was 's avonds. Ik bedoel, ik ben vrij normaal maar ergens in de rimboe vreemde mensen aanspreken brengt toch wel een risico met zich mee, lijkt me.
En dan nog even over mijn testzadel (Volgens mij was het Maya die dat vroeg)...Het was het niet helemaal. Wel lekker zacht en makkelijk te tillen. Baileys is wat overbouwd en daarom schoof het naar voren en schoof ik naar voren in het zadel, gekanteld bekken dus. En ik raakte in draf de aanzet van de knop met de binnenkant van mijn bovenbenen en dat doet na 100 keer best pijn. Ook vond ik de stijgbeugels te ver naar achteren zitten voor een westernzadel maar da's een kwestie van wennen.
Jammer maar helaas dus. Ik ga geen 800 euro uitgeven aan een zadel wat het net niet is, zo'n zadel heb ik namelijk al

Jammer dat het testzadel niet je van het was… welke had jij om te proberen?
ben benieuwd naar het resultaat
ik kan het beest zelf niet nemen, met de operaties nog enzo, en de wintertijd weer, kan dat niet opbrengen helaas
sterkte ermee
kom er niet eens op nu met dat stomme been hihi

*
(na een hoop geklus
goed zeg, maar is voor mensen toch oo kerg fijn dat de aanpassingen weer veel nut zullen hebben toch!!
--> bokkers goed vertegenwoordigd en goede smaak
en dat red ik vandaag denk ik ook niet