[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Baileys

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:32

mamauba schreef:

om ze de waarheid te vertellen dat ik geen tijd heb om achter hun aan te lopen is ook wel erg hard

Zo stond er vorige week een smurfje van een jaar of 8 bij mijn wei, of ik haar wilde helpen bij d'r spreekbeurt. Ze hield een spreekbeurt over paarden maar ze wist er eigenlijk niet zo veel vanaf en of ik dat dan maar even wilde regelen, mét foto's graag!
Ja, doei.....
Heb voorzichtig (ja, echt waar) gevraagd of ze dan niet beter een ander onderwerp kon kiezen én of haar ouders wel wisten wat ze aan het doen was 's avonds. Ik bedoel, ik ben vrij normaal maar ergens in de rimboe vreemde mensen aanspreken brengt toch wel een risico met zich mee, lijkt me.

En dan nog even over mijn testzadel (Volgens mij was het Maya die dat vroeg)...Het was het niet helemaal. Wel lekker zacht en makkelijk te tillen. Baileys is wat overbouwd en daarom schoof het naar voren en schoof ik naar voren in het zadel, gekanteld bekken dus. En ik raakte in draf de aanzet van de knop met de binnenkant van mijn bovenbenen en dat doet na 100 keer best pijn. Ook vond ik de stijgbeugels te ver naar achteren zitten voor een westernzadel maar da's een kwestie van wennen.
Jammer maar helaas dus. Ik ga geen 800 euro uitgeven aan een zadel wat het net niet is, zo'n zadel heb ik namelijk al

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:41

@ Mamauba: ziet er goed uit hoor! Alleen heb je bij het stukje over de paarden 3 keer dezelfde foto van die bruine warmbloed. Niet dat het geen mooie foto is maar het viel me gewoon op
En idd, zwarte tekst op donkerrode achtergrond kan moeilijk te lezen zijn maar niet met mijn bril Misschien de achtergrond iets minder donker zodat de zwarte letters beter uitkomen?

Jellie, jij krijgt de virtuele appeltaart....

Nikita_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:46

flettie schreef:
Jellie, jij krijgt de virtuele appeltaart....

Wat is de troostprijs Marlien ? Een toefje slagroom ??

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:47

Beel, zat je bijna een spreekbeurt te maken Jammer dat het testzadel niet je van het was… welke had jij om te proberen?

Flet, hij smaakte goed. ben benieuwd naar het resultaat

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 10:27

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 10:55

Eet smakelijk zometeen !

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 11:01

jean, fijn hoor dat je je beter voelt, na zo'n tijdje ierland

chubby, piaffe is toch dat een paard stil staat en op de plek draaft zeg maar, dus de knietjes de lucht in
het paard van birger doet dat terwijl birger er naast staat, anky bv doet dat alleen als ze drop zit geloof ik met spoortjes en etc... birger kan dit ook als hij erop zit met niks
snap wat je bedoelt met me knie, maarja
leuk huisje wel

jellie, fluit dus kreupel, jammer, maar jan wel lekker gereden, alleen lekker eigenwijs over doorzitten hihi, foei toch

shayla, haha shay te dik? wat zeg je nu, ze was enorm slank op de keuring, van mij had dr ook best 10 kilo meer aangemogen hoor, of nog meer hihi, of krijgt ze gelijk een hangbuikje dan? want dan is ze zo wel mooier idd
leuke foto's ook

mamauba, ja ik ken die mensen van die fjord dus ook niet, maarja na dit verhaal moet ik maar wel weer op zoek naar mensen die dr eventueel nog willen hebben, maar denk niet dat ik ruzie moet gaan maken met die mensen hoor ik kan het beest zelf niet nemen, met de operaties nog enzo, en de wintertijd weer, kan dat niet opbrengen helaas
fijn zeg dat het met je vader wat beter gaat, rustig wakker geworden weer, alleen naar voor hem met die slangen zeg... hopen dat ze er snel uitmogen
mooie site hoor, wel proffesioneel vind ik, en wat een heerlijk plekje is het bij jullie zo te zien... echt wel

leonoor, wat een gedoe met jip, en je kleine, is niet niks allemaal sterkte ermee

spetter, zozo de fundering ligt er al, gaat best snel nog dan
mooie foto van het kamp

pellie, jaja ik rij ff niet kom er niet eens op nu met dat stomme been hihi
zielig van dat paard zeg, maar ken ook paaren die overal uitspringen en die staan nu 24 uur per dag op stal zowat, vraag me af wat dan fijner is, nu staat ie wel buiten, hoewel het idd niet best is voor zn lichaam zo ney, moeilijk hoor...

bonte, jammer dat de foto niet gebruikt is zeg

karuna, connor is dus lekker fris en energiek, paardjes bij ons op stal ook wel allemaal eigenlijk, met de koudere nachten denk ik weer, hoewel t vandaag erg warm wordt weer, gek land..

baileys, jammer dat het zadel niet zo fijn was, ga je nu op zoek naar iets anders nog? of niet

ik kom eigenlijk net mn bedje uit rollen, pijn gehad vannacht weer maar is ff doorgebeten met pijnstillers, donderdag weer fysio en ga dr wel wat van zeggen, kan zo echt niet maargoed
ga jullie nog even lastig vallen met foto's van onze tala baby

Afbeelding
7 weekjes, hier zouden we dr bijna meenemen dus...

Afbeelding
vandaag de dag, 13.5 week

Afbeelding
oortjes zijn inmiddels allebei gaan staan

Afbeelding
fotograaf roos hakt op de mooiste foto gewoon de oren eraf

Afbeelding
ja de laatste, kapotte tennisbal om dr neusje, net een clown zo haha alleen had ie rood moeten zijn

wel gegroeid he

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 11:06

Jan is altijd eigenwijs als ik hem eens iets vertel.. maar goed moet ie zelf weten. Op 30 sept is er een oefenwedstrijd en dat ziet ie t vast op zijn protocol ! Groot gelijk dat je er donderdag met je fysio weer over begint Arme pijntjes Wat een heerlijk beestje is het toch! Prachtig vachtje en tekening

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 11:07

aaaah wat een dropje roos!!

en mamauba ik ga nu even je site bekijken

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 11:10

Ow Roos wat ene plaatje!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 11:17

Roos, hébben, hébben ... "helaas" hebben we al drie van die monsters ... maar een scheetje is het !

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 11:56

Agossie wat een droppie

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:00

mamauba schreef:
Ja 4 tinkies en 1 fjordenbeest en die is wel mijn favo boven 3 tinkies maar mijn Mauricio haalt hij niet in. Tussen ons is er pure liefde

Ik ga nu snel weer naar mijn vader en daarna weer een drukke dag met de paarden. Iedereen veel plezier vandaag.

Heel veel sterkte nog met je vader.

En mooie site hoor als ik een keer vervoer kan regelen kom ik ook wel een keer rijden met eigen paard.

Tala is een hele mooie hond hoor SuperRoos. En hopen dat het snel toch een stuk beter gaat met je knieën.

Jellie schreef:
Jan is altijd eigenwijs als ik hem eens iets vertel.. maar goed moet ie zelf weten. Op 30 sept is er een oefenwedstrijd en dat ziet ie t vast op zijn protocol !

Dat is op een vrijdag misschien kom ik nog wel even kijken weet je hoe laat je moet rijden.

Jellie zeker nog niets gehoord of de starttijden van 8 oktober bekent zijn. Er staat nog steeds niets op startlijst.nl.

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:03

Goedemiddag!
Het weer buiten is echt heerlijk!
*zucht* en ik zit weer binnen...

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:11

yarka schreef:
Goedemiddag!
Het weer buiten is echt heerlijk!
*zucht* en ik zit weer binnen...

Don't remind me

En ik zit hier nog te worstelen ook nog met een compleet onoverzichtelijke winst/verliesrekening en maandelijkse balans van een van onze 'zusterondernemingen'. En daar moet ik dus iets overzichtelijks van zien te maken

Maar ja, zo maar eerst eens gaan lunchen

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:14

*piepstemmetje* Sorry....baal zelf ook...

Eet smakelijk Flettie!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:21

* ik leef ook nog, maar ben pas op bladzijde 15 *

Jellie --> de MARS als in snoepjesfabriek, je weet wel van Mars, Twix, M&M s, Balisto, Maltezers en ga zo maar door

Karuna --> klinkt goed wij hebben ook net een huisje gekocht en t is echt genieten nu (na een hoop geklus )
en 20% onder prijs goed zeg, maar is voor mensen toch oo kerg fijn dat de aanpassingen weer veel nut zullen hebben toch!!

Iedereen GEFELICITEERD met premies, dagkampioenen enz enz enz --> bokkers goed vertegenwoordigd en goede smaak

Verder dus niet bij en dat red ik vandaag denk ik ook niet

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:23

Ik was er ook weer. Net een best gezellige vergadering gehad, met als afsluiting heerlijke broodjes. Heb net de maanzaadjes tussen m'n tanden uit gepulkt

Nu ff stevig aan de slag, want houd niet van de achterstanden zoals ze nu ontstaan zijn. Baas zat net in de auto wel weer te vissen of ik interesse heb in een vaste job

Om 13.30 kan ik de makelaar bellen, in de hoop dat ze een optie willen geven op het huis. Dan kan ik vanaaf ff rond te tafel met adviseur om alles nog eens goed door te laten rekenen voor ik een bod doe...

Ik reageer later ff op jullie!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:24

yarka schreef:
Silas: heb op Bo gereden, een lekkere voorwaartse merrie.

Leuk, Bo is een mooie lieve merrie!

#Mamauba: mooie site, erg uitnodigende foto's...zo'n frame is handig! Moet ik ook gaan knutselen

#Baileys: wel jammer van het zadel want het zat verder wel lekker alleen die beugelophanging vond ik het meest storend in de korte tijd dat ik hem heb uitgeprobeerd....

#Superroos: wat een scheet van een hondje!

Ik zit ook binnen, heb vanmorgen vergadering gehad en nu ben ik even een broodje aan het eten en dan weer verder met werken!

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:28

Ben weer terug van het balkon op ons kantoor en kan jullie melden dat de koningin veilig en wel in de Ridderzaal is aangekomen!

(kantoor staat langs de rijroute van de Gouden Koets)

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:32

Zou ze al een droge keel hebben? Hihi!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:35

Marcella, als ik weet hoe laat we moeten laat ik t nog wel even horen Over de starttijden van 8 okt. is niets bekend. Als ik iets zie hangen hoor je dat ook

Ah Grid, de Mars in de zin van het lekkere woord

Chubby, niet te veel gelachen naar die mensen met de maanzaden op je tanden ? Succes met de makelaar e.d..

Ik heb net 2 broodjes filet op. Minder dan de vis van gisteren maar goed toch ook niet te versmaden. Daarna even met collega naar buiten gegaan bij d'r nieuwe toet gekeken. Veel te lekker om binnen te zitten!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:39

Yarka, ik wil graag 2 zakken tinkerbrok as keuring bij je bestellen! Dan red ik het ver tot in februari denk (iig tot na de keuring)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:41

Chubby een bod kun je ook doen ondervoorbehoud van financiering, nationale hypotheekgarantie bouwtechnische keuring en zelfs 3 dagen na het tekenen van een voorlopig koopcontract kun je er nog vanaf. Dat scheelt en geeft je meer zekerheid dat je geen fout maakt. En maanzaadjes peuteren is een ramp. Staat erg charmant als je lacht.

Roos was een schatje. Er lijkt zo te zien wel aardig wat pit in te zitten .

En binnenzitten doe ik nu ook nog. Sander was vergeten om de kipjes naar buiten te gooien. En ik kwam er om 11 uur pas achter. Ze zaten heel zielig in het nachthok achter het raampje. Ik moest ze nog behandelen voor luis en hun hok schoonmaken en ontsmetten. Dat is zo gedaan maar het heeft even wat tijd nodig om te drogen. Tot die tijd kan de kamerdeur niet open. Anders eet onze russel kip als lunch.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:52

Jellie schreef:
Ik heb net 2 broodjes filet op. Minder dan de vis van gisteren maar goed toch ook niet te versmaden. Daarna even met collega naar buiten gegaan bij d'r nieuwe toet gekeken. Veel te lekker om binnen te zitten!

Hmmm ik moet lijnen voor een eventuele show in Milaan volgende week dus heb alleen een bord sla op...knienenvoer!

Roos wat een leuke hond zeg! Dat mis ik toch wel op mijn kamer: Hera die je iedere ochtend enthousiast komt begroeten

Ja gut prinsjesdag...zal eens zien of ik er wat van kan volgen hier op mijn werk, al zal ik de koningin niet kunnen zien hier vanuit Hilversum