Vandaag op +/- 290 dagen, nog ongeveer 50 te gaan, heerlijk aan het rennen!
Pippaa
Geplaatst: 15-02-14 11:43
Mooie tinkers hier allemaal zeg!
Pippa na een hele tijd maar weer eens. Op een buitenrit vorige week: Pippa is een aantal jaar geleden van mamauba geweest en sinds 2,5 jaar in mijn bezit Ik ben nog elke dag blij met mijn lieve meisje
vind Jill en Kayleigh en paar prachtige aansprekende dames
hier mn witkoppie Cay met zn bedelblik
donnar
Geplaatst: 16-02-14 09:19
Zo schattig! Dublin kan dat ook altijd zo goed!
En meneer met mijn overgrootoma, hij was zo lief met haar! Ze gingen ook een heel klein stukje over het erf wandelen, ze liep heel langzaam en Dublin liep heel langzaam en super voorzichtig mee.
jovavee
Geplaatst: 16-02-14 13:50
Gisteren geprobeerd BamBam op de foto te zetten. Zijn niet zo mooi geworden, maar zijn snor heb ik eindelijk eens te pakken:-)
Annikaatje
Geplaatst: 16-02-14 18:41
Cool die snor!! En wat lief dat Dublin zo voorzichtig is met jou overgrootoma! Wat ziet Pippa er blij uit!! Wij zijn lekker buiten wezen rijden vandaag, wat een heerlijk weer!
En de foto waarbij hij ontzettend mooi verruimd, maar die erg bewogen is:
De kennis van ons heeft ze gemaakt en ik heb ze zelf nabewerkt. (in het begin met hulp, eerste keer maar later zelf) Ik zal eerdaags ook een topic maken, ik vind ze zo gaaf!
Gister is mijn mooie meisje weer sinds heel lange tijd op het strand geweest samen met mn vz en ex stalgenootje en dan ook voor het eerst er zo naar toe gereden ohz ipv fiets of eerst vast aan de longeerlijn , En op een kleine val omdat er een happerige hond was die Jill niet met rust kon laten , is alles perfect gegaan..
Wat kan je dan zelf als eigenaaresse dan toch super trots zijn op dit duo