Eindelijk ff tijd gehad om bij te lezen 
Inmiddels al een leuke rit gemaakt Jess? Het was er iig hier prachtig weer voor vandaag!
Carolien gefeliciteerd!! Hopelijk heb je n mooie dag gehad 
Diablo stout met enten... Als je van hem af moet...
Wat een luxe voor je bijrijdster Ellie, leuk Eros op wedstrijd, ben benieuwd!
butengeweun schreef:tinkers in de dna bank met bekende ouders is voor mijn gevoel niet nodig behalve om dna profiel van oa of pa te herlijden.
Voor mij wel. Gezien er ook Garishlijnen in staan weet ik dat als er een match wordt gevonden met alleen Kyra dat via Lady moet komen, en dat zou ik wel erg leuk vinden uiteraard.
Wel lekker om nu alles een beetje voor jezelf te hebben Hinke. Site heb ik opgeslagen, thnx! Komen ook aan huis dus? Heb nu al best een mooi lijstje voor mensen waarvan ik wel eens een proefles zou willen. Makkelijkste zou zijn iemand die rond Assen woont, kan ik met Caily en Kyra bij een iemand lessen.
Caily's bijnaam is Juweel
Zal jullie niet in verwarring brengen verder hoor, schrijf wel gewoon Caily.
Verzekeringen... Caily ook niet verzekerd, Kyra ook niet trouwens. Ik weet het niet, enerzijds vind ik me vaak vooral in de argumenten waarom niet, maar als ik dan lees van dingen zoals Patrick en Kee overkomen denk ik, tja, dan scheelt het wel een heleboel.
Als er in mijn ogen geen weg meer is naar pijnvrij is het voor mijn beestjes afgelopen, en dan ook niet inslapen of crematie, mijn voorkeur ligt toch echt bij de slacht, een kogel en klaar, simpel en snel. Uiteraard geen slacht voor consumptie, ook naar slachten kan t lichaam met rendac mee.
Jessica, haren trekken doe ik gewoon door draaien om een balpen en dan rukken 
hinke_1985 schreef:Vorig jaar ben ik naar Heusden geweest voor de HK. Was inderdaad een ontzettend takkenend. Vond het een erg donkere manege en eigenlijk het eind rijden niet waard

Inderdaad maar plaatjes kijken dit jaar. Vorig jaar stiekem Maartje wel gezien volgens mij, maar durfde je niet aan te spreken

En natuurlijk Lotte gechauffeerd.

We hebben wel meer bokkers gezien hoor! Maar volgens mij niet die hier meekletsen, op Rebecca na dan 
Hoe ging je wedstrijd Patrick? Misschien tref ik je zondag nog!
Brave Caitlynn!! Ik wil een foto!!!!!
Jemig Hinke, heftig
Balen van je zadel Faye...
He bah, wat een pech Jess
Hopelijk snel een passende oplossing!
Wel een leuk ritje met Grace en de hondje gedaan dus?
Tuig... Ik heb nu gewoon simpel, zal ooit wel anders worden, maar ach, zolang dit functioneert, waarom ook eigenlijk?
BBP, ik vind ze echt lelijk
Ik rij zonder zadel momenteel, vind dat schaap van Jayney echt geweldig! Die zou ik ook wel willen!
Maar denk dat ik voor Kyra toch eerst voor een boomloosje of misschien wintec wil gaan ivm groeien. Op den duur als de ritten langer worden en met meer tempo is zonder zadel niet zo comfortabel meer gok ik 
Ibo moet je bij grootverbruik of langverbruik ook met maagbeschermers innemen. Ik heb die momenteel als ontstekingsremmers, met maagbeschermers ook trouwens.
WenK schreef:*valt even binnen*
Voor deelname aan de competitie moet je lid zijn van NSvT of ICS, voor deelname aan de losse wedstrijden niet. Je kunt dus gewoon een B proefje rijden als je dat wilt. 13 april is alleen voor tinkers en 14 april is zowel tinkers als overige koudbloeden. Beide dagen in Amersfoort.
Uiteraard 
Hij mist in jullie kalender op nsvt.eu?
Ik vond de kou wel meevallen vandaag. Heb heerlijk in de bak gereden met Caily, heel parcourtje gebouwd, deed ze nog best aardig, al moeten we ook daar aan het tempo gaan werken. Idee van anker uitgooien bij landen na de hindernis eruit krijgen enzo
Hier nu ook sneeuw. Laat maar komen! Slee erbij en pret voor tien 
Korte broek te paard beviel mij nooit zo, zonder zadel buiten stappen doe ik zeker wekelijks