Snackie schreef:Positieve gedachtte simone! hou die sneeuw aub daar!
ik zal de sneeuw jou kant op blazen ik hoef dat niet hier hoor vind t vreselijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Diablo stout met enten... Als je van hem af moet...butengeweun schreef:tinkers in de dna bank met bekende ouders is voor mijn gevoel niet nodig behalve om dna profiel van oa of pa te herlijden.
Zal jullie niet in verwarring brengen verder hoor, schrijf wel gewoon Caily.
hinke_1985 schreef:Vorig jaar ben ik naar Heusden geweest voor de HK. Was inderdaad een ontzettend takkenend. Vond het een erg donkere manege en eigenlijk het eind rijden niet waardInderdaad maar plaatjes kijken dit jaar. Vorig jaar stiekem Maartje wel gezien volgens mij, maar durfde je niet aan te spreken
En natuurlijk Lotte gechauffeerd.

Balen van je zadel Faye...
Hopelijk snel een passende oplossing!
Ik rij zonder zadel momenteel, vind dat schaap van Jayney echt geweldig! Die zou ik ook wel willen!
WenK schreef:*valt even binnen*
Voor deelname aan de competitie moet je lid zijn van NSvT of ICS, voor deelname aan de losse wedstrijden niet. Je kunt dus gewoon een B proefje rijden als je dat wilt. 13 april is alleen voor tinkers en 14 april is zowel tinkers als overige koudbloeden. Beide dagen in Amersfoort.

Hier nu ook sneeuw. Laat maar komen! Slee erbij en pret voor tien 
Beter doe ik een beetje rustig en haal mn rijbewijs
Heb in mn profiel n lijstje met wat ik sws wil doen.
HijadelaLuna schreef:Maar denk dat ik voor Kyra toch eerst voor een boomloosje of misschien wintec wil gaan ivm groeien. Op den duur als de ritten langer worden en met meer tempo is zonder zadel niet zo comfortabel meer gok ik

. Wel met wat ondersteuning (lessen) en hulp van onze buren (stoeterij). Nu heb ik nog een jonkie, een merrie van 1,5 jaar en dat gaat best leuk volgens mij. Al denk ik wel dat ik ze laat beleren uiteindelijk, zeker de jongste (zeer extroverte KWPN'er, net als haar moeder
)
ga weer gauw, moet andere dingen doen..........
barokke rassen moeten barok blijven
Had dit nooit gedacht.. Super gaaf! *kruipt terug onder steen in meeleesmodus, morgen met tink rijden, dus dan post ik even alles in één keer*