Crap

Nou zeg..
Gesprekje gehad bij stal..
het is volgens haar een meningsverschil..
- Ik vind dat onderhoud van de rijbak voor de staleigenaresse is, zij vind dit een gezamelijk ding.. in het contract staat er niets anders over dan we de bak schoon achter moeten laten, mest gelijk opruimen.
- In het contract staat, en afgesproken is, dat zij voert. Ik wil dus ook niet ineens verantwoordelijk zijn voor haar hooinet in het weekend. Ze heeft nu aangegeven dat zij het doet als ik er niet ben. (wat dus betekent dat ik het alsnog moet doen/van me verwacht word dat ik het doe als ik er in het weekend ben)
- Water geven in de paddock vind ik bij haar taak horen, bij het voeren. Zij vind dit een gezamelijke taak.. staat niets over in het contract.
Ik weet het gewoon niet nu... er lijkt bij de basis een groot verschil in verwachting te liggen. Ik betaal €275,-.. Hiervoor verwacht ik geen doe-het-zelf/samen stal... maar volpension.
Het werd ook voorgedaan als volpension met dan wel helpen met paddock mesten. (en uiteraard de standaard dingen zoals poetsplaats netjes achterlaten, en mest op het terrein/bak gelijk opruimen)
Nu is het dus toch best anders dan ik dacht.. het is vooral dat er dan een boel verantwoordelijkheid verschoven is voor mijn gevoel.. inplaats van met verstand op 0 de anderhalf uur die ik heb, het beetje energie dat ik heb, in mijn paardje te steken.. moet ik ook nog in de gaten houden of er wel water is in de paddock, Diaz niet te veel zand/stro verliest van stal naar paddock en andersom, of de bak wel geharkt is e.d..
Ik wil die verantwoordelijkheden dus niet..
Aangezien ik die extra dingen nieteens KAN nu... ligt het tijdelijk wel op pauze. Maar dit neemt niet weg dat ik niet alsnog het gevoel heb haar net in het weekend te moeten vullen als ik er ben..
Ik baal dus even...