Patrick, Silas start in de L2 met Angelique en de M1 met mij.
silas
Geplaatst: 09-01-12 22:38
L2, en ben pas sinds 2,5 maand weer aan het rijden... Dus heb eerst rustig aan gedaan. Maar het voelt goed dus nu weer beetje wennen aan de wedstrijd druk...
Hier ook al zin in zondag, alvast wat spulletjes klaar gelegd en gewassen, dus gaat helemaalgoed komen. WP zijn heel welkom, maar dat zien we daar wel, we gaan gewoon heerlijk genieten
patrick1994
Geplaatst: 10-01-12 10:52
gaat vast weer een gezeligheid worden zondag ik baal er nog van dat ik niet naar Leusden kan dus moet hier maar even extra van genieten
carolina1278
Geplaatst: 10-01-12 11:32
patrick1994 schreef:
gaat vast weer een gezeligheid worden zondag
Ja die gezelligheid daar gaan we voor, de rest is mooi meegenomen (natuurlijk weel zeeeeeer welkom)
Ja heb een extra auto geregeld voor al die extra spullen Dekje voor jou en hele tas vol met spullen voor Britta.... Erik vroeg al, we gaan toch maar 1 dag naar Pesse???
Misschien staat het wel ergens hoor, maar kon het zo 123 niet vinden Maar wat is het adres van de locatie in Pesse? Misschien kom ik ook wel even kijken als ik puf heb
Ik kom even binnen vallen. Ik doe 18 maart mee in Heeze! Als de aanmelding goed is gegaan in ieder geval. Wordt de eerste keer vor mij op wedstrijd en de eerste keer voor ponylief op vreemd terrein. Euh Euh....
Breekt ff in mbt de wintercompetitie in Amersfoort:
Let op, van deelnemers met startkaart waarvan as zondag (15-1) de KNHSformulieren nog niet binnen zijn worden de inschrijvingen verplaatst naar de reservelijst. Dit ivm de vele aanmeldingen.
Nou Ik kan weer enigzinds lopen op mn enkel en knie, nog niet van harte.... Morgen even stukje rijden proberen en dan zondag maar op de tanden bijten
starjo
Geplaatst: 12-01-12 14:25
Iedereen veel succes en veel plezier voor a.s zondag. toi toi toi 4 februari ga ik de spits afbijten met Samba , ben heel benieuwd Kees rijd dan op Bing. En 19-02 zijn we samen in Amersfoort.
Ik vanaf vorige week al druk proefjes oefenen. Zie ik net hier ineens nog een proevenboekje liggen. Editie 2011.... Kan je raden natuurlijk, die waar ik uit geoefend heb is editie 2007 ofzo Ooooops. Proefjes lopen dus iets anders.....
Heb ik weer, en nu heb ik geen tijd meer om te oefenen