Leuke foto's Mar en de rest! Wat is het goed te zien wat een fantastisch weer het was en wat een heerlijke sfeer er hing!
patrick1994
Geplaatst: 01-10-11 20:53
Echt een super geweldige dag gehad En hier en daar al wat super leuke fotos van mij en shadow voor bij zien komen egt was super gezelig goede organisatie en onzettend leuke sfeer Topdagje met leuke resultaten gehad
lucca
Geplaatst: 01-10-11 20:55
hier ook weer thuis en genoten van de dag. Op naar het volgende Tinker uitje:-)
Is Bruce ook Ned Kampioen geworden, of zag ik het verkeerd?
POLLO
Geplaatst: 01-10-11 21:01
Hier ook een superdag gehad.. Leonardo liep lekker al werd hij wel wat moe op het laatst.. Het duurde nog al lang..
Eowyn een terechte reserve kampioen geworden. Ben trots op het 3 jarige meisje.. Ben benieuwd naar de foto,s.. Iemand heeft toch wel foto,s gemaakt van de CK?
hel1
Geplaatst: 01-10-11 21:03
Hier ook weer thuis(Groom/stalgenoot van Patrick en Shadow). In een woord: Geweldig! Het weer, de sfeer en geweldige paarden. Ik heb echt genoten!
Straks de laptop op schoot, voeten omhoog en foto's kijken.
MelanieB
Geplaatst: 01-10-11 21:04
Pollo ik heb foto's vd centrale keuring alleen de grai's niet dacht ik..
Iedereen van harte met de behaalde resultaten zowel de wedstrijden als de Keuringen Ik ben super trots ZC L2 gewonnen Bestgaand in ons type gewonnen Bestgaand overall gewonnen Prijsuitreiking met mijn super Groom Bestgaand Prijsuitreiking , De konten
Nee, voor de dagprijzen was het wel alleen L2, maar voor de competitie was het L, en dat waren totaal 7 deelnemers.
Ik vond het fanastisch om te zien hoe ieder paard op zijn top presteerde, fantastische plaatjes en resultaten. Heel erg leuk om al die verschillende combinaties te zien.
starjo
Geplaatst: 01-10-11 22:06
Leonoor nog bedankt voor het lenen van je proevenboekje
ook wij willen de organisatie hartelijk bedanken waren om 17.45 thuis, en helemaal moe ,stond om 19 uur de eerste visite voor Mariska haar verjaardag voor de deur. Zometeen even foto's kijken, en kijken hoe manlief heeft gefilmd
hier ook weer in het land der levenden wat een gave foto's komen er al weer voorbij! Hier ook een heerlijk ( warm) dagje gehad met de beide dames. Dressuur was vooral met Arwen erg fijn, en was er vooral erg trots op dat Lowara ook nog een prijs ermee had! uiteindelijk 187 en 181 punten met Arwen gehaald en 187 en 175 met Lowara. ( veel punten laten liggen met de afwerking) springen was ik met Arwen 2de en met Lowara 1e, en heb met beide de competitie gewonnen in hun klasse. en ik geloof.. dat die etensbak met goodies was dat je een dagprijs had? die had ik nog met Lowara
echt superleuk georganiseerd, complimenten voor de last minute veranderingen en de errug leuke prijzen!
Iedereen weer bedankt!! Het was weer een super leuke en gezellige dag. De hitte is mij alleen op de terugweg naar huis iets teveel geworden... Werd niet goed in de auto en we waren pas halverwege... Maar we hebben het gered.. En heb nog 's avonds mijn verjaardag kunnen vieren na een heerlijke douche!!