Sita
Ook al heb je geen misschien straksngeen tinker meer... het is hier ook voor tinkerliefhebber
Het klinkt alsof je mooi woont. Leuk al het beestenspul! Veel plezier hier. mooie foto's vooral die laatste!
Eefje: mooie foto's! En leuk filmpje, Gekke roos
Anne
Ook bij jou genoeg beestenspul. Leuk dat je zoveel (s)tinkers hebt.... Ech nie jaloers
Black shadow is errug mooi
Tomtom doet het zo te zien wel braaf, leuk om voor de kar te proberen
Sandra 1984: Succes met je examens
FC:Bijrijder gevonden (waarschijnlijk!)
Succes met de genezing van het pootje
Grid: lange samenvatting
Ier: verhuis naar pensionstal met bak en bos. leuk, die luxe heb ik nu ook. Raak je wel snel heel verwend van
Dianne: sterkte met alles. Oorsuizen, daar kan je helemaal GEK van worden. Heb het een tijdje gehad, kwam in één keer opzetten, bleef dan een paar dagen irriteren en ging weer weg voor een paar weken. Bij mij lag het aan een harde klap tegen mijn oor. Uiteindelijk is het gelukkig helemaal verdwenen
Ah... lieve Pip 
Dobble:
Wat een prachtige Kailey, heel mooi getekend. Zo zie je ze niet vaak!Sven
Dakota: Goh en lees ik nu jou berichtje over Kailey. Gefeliciteerd!!. Jessica, je blijft toch wel meekletsen?
Thom: Succes, geen leuke tijden zo te horen.
Junia
Hilde: mooie foto's
Petra:
Sandra: EEN 8!!! Gefeliciteerd!!!!!
Ah... lieve lieve Wietje
Sabina: mooie foto
Marlon: succes met je auto
Amy: ga zo even je toppic bekijken
James-Bont: mooie foto
Zo effe uitpuffen
Ben weer bijgelezen. Ga dit niet iedere dag volhouden hoor haha
Janus verhaart nog helemaal niet, ik vind het prima zo, in het voorjaar zit ik de bossen wit haar wel weer tevoorschijn komen. Hij is de enige witte op stal, dus alle haren die rondzwerven zijn dan van hem. Als ik hem dan borstel is het veel gehoorde commentaar: Het sneeuwt weer
Nou fijne dag iedereen. Kom straks nog wel een keer terug