ik ga slapen.... morgen weer aan het 'echte' werk! bye bye
Grit
Geplaatst: 05-01-10 23:04
Goeieavond!!
Wat een k*t dag!!!! Dure rekening van mijn eigen auto en vanmiddag is het ruitje van mijn werkauto ingeslagen. PDA is meegenomen (verder lag er niks en ook deze lag uit zicht). En daar sta je dan midden in Amsterdam met iets teveel frisse lucht en glas overal . Na een hoop gedoe naar een carglass gereden, nieuw raampje, aangifte. Pfff, heeft me zo'n twee en een half uur gekost. En eerst werd ik er naar een verder weg gestuurd (is niet fijn rijden over de snelweg met glas dat nog steeds naar binnen valt) en hadden ze pas tijd om kwart over 7. Toen was er ineens een veel dichterbij die meteen tijd had, owww, zal ik daar dan maar heen gaan. Kunnen ze niet eerder bedenken dat dichterbij fijner is
Zo, uitgemopperd, nu ga ik nog verder mopperen op de bank en daarna bijlezen!
Aaaaah, zie dat Ellen weer terug is. Leuk gehad???
Grit Dat is klote zeg ik snap dat niet kunnen ze nou echt niet met hun gore poten van andermans spullen afblijven. Ik hoop niet dat je ziek word van al die tocht. Ik dacht dat ze bij carglass altijd zoveel reclame maakte dat ze zo snel waren niet dus.
Lies, pijn in je schouder en elleboog Gelukkig waren de waterbakken niet bevroren
Super zeg Mirjam dat Grainey het goed doet Weer een kalfje geboren Balen zeg van het zadel, maar hopen dat die niet past bij dat andere paardje
Heey Ellen De vergadering weer achter de rug dat is een hoop omzet Ik help wel mee gebruik hier purina
Grit wat een rot streek zeg Blijf van ander mans spullen af
Dagmar lekker badderen
grrr
Geplaatst: 05-01-10 23:36
Zo, kan niet helemaal alles meer bijlezen, maar Annita belde dat ze er foto's in had staan, dus moest toch even gluren... Mooi Annita, heel erg bedankt, hij is al zo groot zo he?!
Net condoleren gehad van Mees oma, morgen begrafenis, raar allemaal hoor.
Wat heb ik onthouden... , dat Mirjam trots is op Grainey! Oh Grit, wat balen zeg!!! Ellen weer back in kontenkletserland...
mnkortleve
Geplaatst: 05-01-10 23:41
grrr Heel veel sterkte morgen.
Wij hebben vandaag ook een rouwkaart ontvangen man van 55 kanker een vreselijke lijdensweg.
Mijn vriendin moet ook weer geopereerd worden want haar uitslag was slecht, ze hadden gehoopt dat het ook borstkanker was, maar helaas was het een ander type en moet er nu meer long verwijderd worden.
Whis_Serada
Geplaatst: 05-01-10 23:42
Gecondoleerd Mirjam is toch ook veels te jong he 55
Bah bah ook je vriendin al, nou heel veel sterkte meid
mnkortleve
Geplaatst: 05-01-10 23:44
Is zeker te jong, zo besef je weer dat je moet genieten van het leven genieten van wat je heb kan zo voorbij zijn.
Ik maak op stal het huisje van de broer van de stalbaas schoon. Hij is 86 maar loopt iedere dag de koeien nog te toen en op de weilanden. Klimt over hekken enz enz.
mnkortleve
Geplaatst: 05-01-10 23:52
Geweldig en ik denk ook dat zulk soort mensen veel langer leven.
O ja hoor, die leeft zo sober maar zo gezond in de buiten lucht Kijk hij is soms wel wat verward (begint wat dement te worden) maar heeft ook heel vaak helderen tijden en dan kan je zelfs met hem lachen Hij wilde me vandaag zijn Unox muts geven whahah ik zeg tegen hem: nee joh zet jij hem maar op dat word je het nieuwe Unox meissie whhah Hij lache, hij heeft geen tv maar leest krant en luistert radio dus weet precies waar ik het over heb Zegt hij terug: Hoeveel deden ermee whahah