Gisteren kwam Elvis (mijn kat) thuis......op 3 poten Na verder onderzoek bleek hij ook nog wat schaafplekken te hebben en gerafelde nagels. Hij bleek dus aangereden.. Ik was er al redelijk snel van overtuigd dat zij bovenbeen gebroken zou moeten zijn.....
nou.........was het maar zo Er is niets gebroken, maar wel ALLE banden van zijn rechterknie zijn aan gort. :'(
Ik had 3 opties -Niets doen, met pijnstilling het gewricht door artrose 'stijf' laten worden.
-amputatie
-reconstructie, dit is erg duur en er is veel kans op complicaties zoals infectie ed.
Ik voorlopig voor optie 1 gekozen, hij doet het goed de pijnstilling. En amputeren kan altijd nog, ik probeer liever eerst de poot te behouden.
Angela, was sneu... Kom ook weer even aanwaaien en ben ook weer weg, lees voor zover het kan netjes bij.. Maar nog steeds via de telefoon! Fijne dag allemaal!
Mirjam en Grit, oude stalgenoten / vrienden van vroeger hebben hier in Oosterhout een Rockcafé overgenomen, moet ik ook nog steeds naar toe... dus als jullie nog eens naar zo'n rockcafé willen Naar die wil ik nog wel mee
Eevee
Geplaatst: 22-11-09 14:07
Goedenmiddag,
Aaahh Angela wat vervelend......arm beessie
Ik ben nu net een beetje ontwaakt, heb het gevoel alsof er een intercity over me heen is gereden (prosecco) Maar het was een mooi feest gister avond Alleen vonden ze het grappig om 4 confetti bommen in me huis te schieten, dus ik had heeeeel wat op te ruimen...... Ik lees straks nog wel even de bladzijden terug.....ga nu eerst ff een frisse neus halen buiten........