Ja, dat klopt Peet.. Maar dit zadel heeft me ontzettend veel ellende gegeven dat ik er bijna een rechtzaak van wilde maken.. Verkoper van dat betreffende zadel gaf niet thuis na meerdere malen contact opgenomen te hebben.. Zadel is geleverd met een scheve boom, Shania is hierdoor helemaal vast komen te zitten op rechts en dat gaf aardig wat problemen..
Jeetje Sita, dat is ook banketstaaf als je daar later achter komt. Hoe is het nu met Shania dan?
Sita_
Geplaatst: 08-10-09 16:56
Met Shania gaat het goed.. Ze is al vele malen losser gelukkig, we hebben er veel werk aan gehad (en nog wel).. Ik was eigenlijk van April/Mei al bezig met contact te krijgen voor opvullen want het lag zo apart.. En 2 maanden geleden begon ze drukplekken te krijgen op rechts.. Kon ook moeilijk meer inbuigen etc.. En toen heb ik mijn instructrice er naar laten kijken en toen bleek het zadel scheef te zijn..
Ik ben niet te enige die er problemen mee heeft/heeft gehad.. Een kennis van me had precies hetzelfde.. Zadel in kwestie is nu 10 maanden oud..
Hey allemaal even ego berichtje... want vinden jullie van dit tinkerhengstje kan ik ruilen tegen Jelle wat vinden jullie ??
En ons Guusje wat is ze toch prachtig
En wat leken deze op elkaar he
Sita_
Geplaatst: 08-10-09 17:07
Ja, was dat even een domper..
Ik ben dus met het zadel en Shania naar een goed bekend staande zadelmaker hier geweest en hij snapte ten eerste al niet dat dit zadel op haar moest.. Het was veel en veels te lang.. Doordat de kussens wat breed uitliepen kon het maar net aan, maar eigenlijk lag het veels te verder naar achter op haar rug..
Hij was heel schappelijk en heb het zadel dus mogen inruilen voor deze..
Weet eigenlijk niet.... als mensen mij een mailtje sturen denk ik er altijd over na en dit persoon wilde wel ruilen.... maar ik zelf denk ook niet dat ik het niet gaat doen.... maar ik denk er gewoon wel altijd overna
Wel een heel mooi zadel trouwens.... maar wel prijzig