Hier geen zin meer, nog half uurtje en dan ben ik er ook vandoor zit de dag er weer op, de klas is al naar huis. Dus ik kan nu de les van morgen nog even voorbereiden...
Ik heb stage van 8 tot 6 De rest van de dage heb ik ook geen moeite mee Vrijdags tot 5, woensdag tot 1. En de rest school
desillies
Geplaatst: 09-02-09 18:22
en toen was ik bijgelezen en wat denk je, halverwege een berichtje wat ik typte viel mijn laptop uit, batterij helemaal leeg, de waarschuwing dat ie bijna leeg was heb ik gemist
In ieder geval, knetterende kleuren voor een zweetdeken, gaaf! Leuk dat je die zelf maakt.
Arjan leraar?? Ik dacht dat jij iets met helicopters in Tsjaad deed?
Sita huistroubles, ik heb ze niet meegekregen maar uit de stukjes hier maak ik een situatie op.
Petra, hopelijk word jij het, de functie klinkt mij wel leuk in de oren.
Berdien van harte! Ik zie je al helemaal zitten stunten op die kruk hahahahaaa
Berg foto's van Pradaatje, halfzus van Tommie ze kunnen lekker lopen die Crosbytjes, net jammer dat ik met de mijne nooit iets doe.
Euuhhhhh wat was er nog meer, ik heb zoveel gelezen dat mijn hoofd er van duizelt
Foto's van Shania op het strand, ziet er leuk uit! Overigens Knoesje begint deze week met 'mijn' tekeningen, volledig aangestoken door jou geweldige tekening maakt ze e rnu een van Tess d'r koppie en een van Tom, als het veulen er is en dat een beetje fotogeniek is (hahahahaha) laat ik die ook nog tekenen, zijn alvast mijn verjaardagscadeautjes
Ben weer aan het south beachen geslagen, er moet echt heeeeeel veel van mijn vette lijf af, mijn boek ligt echter bij mijn zus en ik weet niet meer of ik nou in fase 1 wel goede koolhydraten mag.... Zal zo nog wel eens ff op het forum kijken.
Ik hou he thie rmaar even bij, ik moet nu in meerdere topics kletsen en wil nog wel een beetje verrassend blijven hahahahhaa
Hihi die kleuren heb ik ook in m'n zweetdeken Heeft iemand hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig een regendeken die hij/zij nooit meer gebruikt, en graag kwijt wil. Nog toevalliger maatje 185?