Jammer he leon! Ik baalde ook al!
Ik ga 29 nov. naar popstars toe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Viel me 100% mee.
) en de rest mag ook wel 100 kg kwijt. Behalve Snowy, elke kilo teveel bij haar is er eentje die je moet koesteren.
Zij zijn nog enigzins in model, wel winterklaar
maar niet overdadig vet.
Niet té zwaar, maar rond mag wel

maar verder is hij zo tof
Heb dr net maar de Sintkadotjes ingepakt.. Morgen nog een paar kadotjes halen en dan zitten de kids weer gebakken.. 
Ik heb meegedaan met een actie van Xbox Lips (voordeeltjes als je de multimedia afdeling beheert
) en nu maken wij ook kans op kaartjes.. Ben benieuwd!
Lijkt me wel leuk om mee te maken

) Maar hij staat op stal, en heeft zo een dikke vacht dat hij staat te zweten, dat doe ik hem niet aan dus zijn nek en buik gaan eruit, zodat het zweten gaat verminderen. Moet hem niet weer ziek hebben, is wel genoeg geweest dit jaar 
ben veel ste bang dat hem wat overkomt haha. Maarja dan moet hij wel zijn warmte kwijt kunnen......
Zou er denk ik zelf ook voor kiezen om het zo te doen.. 

. Nu is hij ook niet erg dun ofzo hor. maar doordat hij zo dampig is ademt hij door zijn buik. Meneer heeft dus gewoon echt gigantische buikspieren. En elk vetje wordt omgezet ik buikspieren. Dus dan blijft er weinig over
Sita_ schreef:Ik snap je wel hoor..Zou er denk ik zelf ook voor kiezen om het zo te doen..
Het leek zo op de foto.. Omdat ie wel een beetje baard had, maar verder leek t net of ie net geschoren was, beetje streppjes ook..
dat is vast omdat ik zo een goede poetser ben haha, ik poets niet zoveel dus er zit een 'vette' laag over het gehele paard waardoor je dus die strepen inderdaad krijgt
Je bent niet de eerste die het opvalt hihi

Heel vreemd..

Super dat hij t zo goed doet!