Sterkte Claudia met de drukte! Maar, voor vrijdag, jij woont toch in Vlaanderen en daar is het toch zéker wel goede vrijdag en andere paasdagen?
Geen paassmiley helaas
Ik heb de hunger games nog niet gezien (niet iets om te doen met je paard hé ) Wel was er vrijdag op de Belg die HBO serie Outlander, dat was erg fijn!! Die ga ik graag kijken.
Ik heb geen enkele Hunger Game film gezien en ook de boeken niet gelezen. Wel een funny remake gezien
Vanmiddag lekker bij Feike geweest, hij was echt een kroeldoos vandaag!! Heb maar even een rondje gehobbeld, in de wind, in de paddock. De bak was me wat te nat maar de paddock was nog wel te doen
Nou jullie bak ziet er goed uit na al dit weer! Met Feike z'n oren erop
Bij ons is de school wel vrij maar mn werk niet (meer, vroeger wel). Dus moet dagje vrij nemen morgen, o wat naar
Mn broer komt met de nichtjes en dan mogen ze mee naar stal. Mn dochter heeft op vrijdag een verzorg Shetlander, dus mogen ze lekker poetsen en gaan we een tochtje maken.
Haha wat een mooie paddock dan. Je kan wel zien waar de ruimte zit Gefeliciteerd met je veulen Claudia! Nimby geeft blijk van een vreugdevolle gemoedstoestand
Dit is de grootste paddock die we hebben hihi, we hebben ook nog een kleintje. Deze paddock wordt wel vaker gebruikt om in te rijden, als er bijv. veel in de bak rijden, kan je er voor kiezen om in de paddock te gaan
Lori
Geplaatst: 03-04-15 00:53
Heb het gezien, super Claudia!
Padock ziet er goed uit!
Alle net i am number four gekeken (ook een goede!), ja ben bijna dagelijks films aan het kijken de laatste week . Hopelijk kan ik dan eindelijk weldra insurgent zien (van divergent) maar die wil ik met een bepaald persoon kijken .
Leuk zeg, voor je dochter, zo'n verzorg shet! Veel plezier vandaag!
Gefeliciteerd Clocloken!
Hier vooral druk met Paas gebak
Nimby
Geplaatst: 03-04-15 08:11
Ah Maartje jij moet natuurlijk juist werken en hebt het heel druk tot zondag. Ook sterkte dan Bedankt voor de complimentjes voor onze shet. Ik zal haar vandaag eens opmeten, maar ze zal het niet winnen van Khaleesi en Pip qua kleinte
Ja we hebben echt een fijne paddock, zo komt Feike elke dag buiten met zijn vriendjes, tenzij het weer zo verschrikkelijk is dat ze even binnen blijven natuurlijk
Hij was gister toch zoooo knuffelig Hij zette een puppyhoofdje op en kroop lekker tegen me aan voor een dikke knuffel en een lekkere natte Feikekus Gotta love my horsey