Ja Jonas is echt een knappert.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het is jouw paard... Wat anderen doen hoeft voor jou en je paard nog niet het beste te zijn!
Worden we niet zat hoor 
Dakota_75 schreef:iti schreef:Lijkt me wel handig als je doorrijd Dakota.. is wel een fijne gebeurtenis hoor als je steeds een stapje verder komt. Je hoeft niet dagelijks te rijden hoor.. wij doen 2 a 3 keer per week met Madelief!
Ja dat is ook wel zo, maar ik denk ook even aan het feit dat hij nog maar 3 is en een dikke maand geleden nog in Engeland stond, in de tussentijd is er best veel met hem gebeurd en ik wil hem dus niet overbelasten zeg maar.
Jonas is een mooierd!
.
.....
iedereen heeft m gezien en ik liep m elke keer mis
Jullie hebben lekker gekletst, ik 5 dagen niet op Bokt, en meteen 5 pagina's bij te lezen

ik moet zeggen dat is echt heel erg raar. Maar wel ook heel fijn natuurlijk. Het ziet er gelukkig ook erg goed.
normaliter dan. ik een slok genomen.. et voila.. ik hoestte al een stuk minder en kon meteen slapen met een lekker warm gevoel in mn keel.. echt een aanrader
gewoon een slokje hahahaha
goed... nu zo maar weer eens aan t werk..
Goedemorgen dames!
dus Janus stond prima. Daarna kennismaking met de overige deelnemers. Leuke club van ruiters met heel verschillende achtergronden. Van een vrouw met een Fries die alleen nog maar stapwerk deed tot een Z2 amazone.
).
. Vond dit zelf een hele leuke leerzame relaxte ochtend. 's-middags T-touch grondwerk, alleen was Janus niet meer vooruit te branden

en is het ook makkelijker voor hem
_daf_ schreef:Desire wat een bijzondere kerels heb je om je heen
Wel knap trouwens zo goed met je ex omgaan..!

zich enorm goed gedragen, ben zoooo trots op 'm!

Nu ben ik dood
Dus moet goed te doen zijn dan