ahaha die is wel leuk @ Sita, ik hoef pas zaterdag weer te werken, maar ik doe gewoon normaal tegen hem onder werk tijd na werk tijd kan die de ****** krijgen Net naar die bolle geweest, lekker gereden. Mijn zweep is weer is vermist, net als al die andere. Ze vinden mijne denk ik nog al mooi. En mijn zak eten van 25 kilo is vermist, ook erg vreemd he. En ik kan morgen mijn les af zeggen omdat ik niet de binnenbak mag reserveren. Begin het een beetje zat te worden op stal als het zo moet Mijn spullen die telkens verdwijnen.
Knap dat je dat kan, zo normaal tegen hem doen.. Het is toch een beetje rare situatie aangezien t je 'baas' is..
Vreemd van je spullen..
Shania dr halster was vorige week ook weg, en nu hing hij er weer.. Evenals mijn halster in mijn poetskist, zit ook heel vreemd elke keer 3 gaatjes groter dan dat Shania heeft.
Geeft niet maar vond het wel grappig 1st er zo tegenop zien en dan halen en het alweer vergeten idd is al snel "gewoon" hè nu kun je eindelijk op eigen houtje het land door
Ja snap er niks van.. Me handdoeken die weg waren heb ik al gesignaleert, bij iemand anders in de poetskoffer. Maar ik koop juist eten omdat er een slot op de voerbak zit.. Of als er eten is, en ik ga Prada uit de wei halen, is het ook weg. Krijg ik weer van die rotopmerkingen naar me hoofd geslingerd : ' Ik zou haar niet meer eten geven anders kan ze zometeen tijdens het rollen niet meer opstaan. ' ' Ze is veel te vet, de slager zou er blij mee zijn. ' ' Je jaagd haar nog de dood in als je zo door gaat. ' Allemaal van die opmerkingen dat ik echt alles inmoet slikken want anders ga ik schreeuwen of huilen
Wat gaan jullie toch snel hier! Elke keer denk ik: nu ga ik het bij houden maar nee hoor! Het lukt me gewoon niet! Dan dus maar af en toe wat posten. Vandaag weer les gehad, Boncho liep erg te klieren! Zaterdag ookal opeens heeft meneer heeeeeel veeeeel energie terwijl ie normaal tegen het slome aan is..... snap er niks van....
Uiteindelijk liet hij wat los en ging het wel...... Maar ik heb betere lessen gehad! Maar we rijden stug door hoor, mij krijgt ie niet gek. Z'n andere bijrijdster wel denk ik, die stapt af als ie zo doet maar ik geef niet op!