Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jorretje schreef:hetlevenwint schreef:Gijs is in opleiding om tank te worden. "Gijs en wat vind je daar van, altijd al van gedroomd of was dit een van nature uit talent ?"
[ Afbeelding ]
aaanouk schreef:
elliecuijk schreef:welkom anouk!
wat voor mij de klik is vindt ik lastig te omschrijven.het diertje moet bij je passen.zo denk ik er maar over.ik denk met eros wel dat diertje te hebben gevonden.kan ook niet beschrijven waarom.misschien het uiterlijk,maar misschien ook wel alleen maar zijn innerlijk.vanaf de eerste foto was t ja
Lailaa schreef:Oeeh ik zou ook nog wel veulentje uit Lilly willen.![]()
Ik heb toestraks ook ff Lilly gereden, ze had enorm last van de vliegen en dazen. Maar ze bleef lief, zijn zelfs naar buiten geweest. Ze vond alles wel spannend, maar de wapperende vlaggetjes aan de brug, stapte ze heeeel braaf langs.Eenmaal in de wei gezet, bleef ze staan knuffelen.
De kleuren worden wel heeeel anders op Picasa
[ Afbeelding ]
_Patrick_ schreef:Als ik foto's upload zijn ze ook minder van kwaliteit dan het origineel.
Ik wil nog een keer een veulen fokken met Whis en Ted, misschien dat ze volgend jaar geinsemineerd gaat worden.
Lijkt me ook heel gaaf om nog een keer van Ted en een andere merrie een veulen te fokken.
Mira283 schreef:_Patrick_ schreef:Als ik foto's upload zijn ze ook minder van kwaliteit dan het origineel.
Ik wil nog een keer een veulen fokken met Whis en Ted, misschien dat ze volgend jaar geinsemineerd gaat worden.
Lijkt me ook heel gaaf om nog een keer van Ted en een andere merrie een veulen te fokken.
Bied mijn merrie wel aan
@Clocloken ik doe mijn shetmerrie net weg dus ik neem er niets meer bij
_Clocloken_ schreef:Daar vindt je vast snel een nieuw thuisje voor