[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 14:30

phhh mannen

ben m de hele dag nog nie tege gekomen

iedereen heeft m al gezien , hij moet er kei lekker uit zien , maar ik mis m net elke x weer
8)7 |o

M_D_H

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 14:31

whahahahahahaha
ga bij de deur staan wachten net zo lang tot je hem tegen komt :')
mijn figuur.. heb ik sinds zaterdag niet meer gezien...
ik begin hem te missen...
stom he?

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 14:32

toch wel vlinders in je buik dus
anders zou je m nie gaan missen

ja kan k dadelijk doen , heb al gezegd da als iemand m tege komt ze maar gewoon mijn tel nr en msn aan m moete geven

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 14:55

ja... die vlinders wist ik al...
wilde alleen dat ik zeker wist wat hij nu wilt...
want dit schiet echt niet meer op...

nie normaal...
heb het nu gewoon met mijn ex...
de ex waarbij we beide elkaar super hebben gekwetst en die er vaan door is gegaan met een vroegere vriendin en een knd bij haar heeft...
over die jongen te praten :P
heel apart...
majah die ex was vroeger mijn maatje...
du ook wel weer vertrouwd :P

jou go girl :D
en dan open dat hij smst, of je toevoegd :D

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:01

wat een liefdes perikelen hier!!

Leuk!! haha, komt waarschijnlijk omdat ik gestetteld ben ik dit soort dingen altijd erg vermakelijk vind omdat je het zelf niet meer mee maakt!

Gelukkig gaat het met de paardjes van iedereen ook goed!!! maar wat een K weer!! heb je een dag vrij is het dit weer :s
ben maar een bezem gaan pimpen! haha

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:03

hmmm baggers zeg
ken t allemaal

phhh tja soms denk ik ben k nie te oud voor dit gedoe
maja heb 4 jaar van me leven moeten missen door een bagger relatie dus ik geniet nu weer ff
en hoop snel voor mij ook de ware tege te komen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:03

een bezem pimpen :')

okey,
ik vroeg me af he...
als iemand echt om je geeft, waarom zou die persoon dan de hele avond met een ander gaan klooien...
okey... dat ene half uurtjedat we binnen waren, maar toch?

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:16

ja kijk das de gedachtengang van mannen!!
is dus totaal niet te snappen

kijk naar mijn ex
ene dag hebben we t over trouwen en kindere krijgen
dag daarna dumpt ie me via de mail op t werk

duh das toch ook nie normaal!!

mannen weten vaak gewoon niet wat ze moeten doen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:30

deze jonen is spe...
mijn ex dus :P
had het de ene dag nog over samenwonen enz...
en de andere dag zoende hij mijn toen nog beste inneje voor me neus...
omverolgens weer spijtte hebben...
en weer terug te komen...
en ik hem maar vertrouwen he...
en toen ik er uiteindelijk een punt achter zette, want ik kon echt iet laner zo, was echt gewoon op...
bleek dat hij een kind had verwekt bij die vriendin...

maar heel stom, ik ben meerdan een jaar kwaadophem geweest(vooal omdat hij tussendoor nog eenpaar keer zei dat hij me terug wilde) en nu zijn we weer maatjes...
ik heb hem alles vergeven en hij mij...
maar vergeten den we het nooit...
ik kan met alle plezier op zijn dochtertje passen...
maar die vroegere vriendin(waar het nu dus tussen uit i) hoef ik echt niet tegen te komen hoor...
zij is zo manupulatief en achterbaks...

majah, die is ook een van de redenen waaro ik nu ook zo onzeker ben...

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:39

hmmm ben ook kei onzeker hoor

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:39

tja mannen zijn onverspelbaar en er zitten een hoop goede tussen maar ook een handvol gespuis wat je als vriend goed kan hbben maar niet als je vriend. Dan zijn ze niet te vertrouwen etc etc. en ja hoe kom j daar achter welke man je aan de haak hebt...
Als het goed voelt gewoon proberen maar je ogen openhouden en als het dan toch niet goed voelt eind aan breien, hoef je iniedergeval nooit te denken maar wat als ik het toch geprobeerd had!

Ja bezig pimpen! wilde een bezem voor in huis (haren hond en kat, binnen gelopen zand etc) dus na lang zoeken heb ik uiteindelijk een houten bezem met houten steel gekocht en deze net hoogglans wit geverfd en daar gaat zo roze stof op, randjes kant, roosjes etc!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:46

leuk mirte :D :D :D :D
ik weet het niet meer met die kerel...

ex zegt net dat hij mischin wel homo is...
hij was in iedr geval nooit op tijd op zijn werk geweest as hij 2 vrouwen in bed had...
nee, dat redde hij met alleen mij in zijn bed nog niet eens :') _O-

maar kan niet geloven dat d homo is... :P
echt niet

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:59

sommige mannen hebben 'fatsoen' dat is niet banketstaaf bedoeld naar je ex, maar ik heb ook wel eens met een vriendin en vriend in 1 bed geslapen en gebeurde ook niks!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:02

dat zei ik hem ook al XD
hij vond me meteen een heel stuk minder lief :') _O-

jeetje, wat heb ik die jongen gemist (als vriend dan he)
voor relaties zijn wij duidelijk wat minder goed met elkaar :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:17

me ex is echt een schatje...
af en toe :P
dit schreef hij vlak vor hij weg moest ;)

laat je niet gek maken door die jongen,, denk goed na en laat je niet gebruiken.. sommige jongens geven je snel een goed gevoel maar daar heb je niks aan als ze dat bij meerdere doen..
je bent een leuk, lief en bijzonder meisje dees...
en je bent veels te belangrijk voor me om nog een keer te moeten aanzien dat een ander je misbruikt...
en ik ben niet de enie die zo denkt...
vergeet niet dat je vrienden hebt om je te steunen...
en die vrienden laten jou echt niet zo maar zitten hoor...
ook niet als je je als een bitch gedraagt, omdat je gewoon ff alles zat bent...
wij zijn er voor jou...

hij is echt mijn held <3

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:20

ahhh das lief Desiree...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:21

echt wel...
ben blij dat geen enkel bord of glas de ik toen naar zijn kop heb gesmeten werkelijkdoel trof :') _O-
ik kan ook echt niet mikken :P

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 19:28

Ha,ha,al die liefdesperikelen hier....

Mirte,wij kijken vanaf de zijlijn toe hè? :D .(Carolien is het trouwens,vergeet ook nog regelmatig alle namen)

Dakota(Diana toch?)morgen dus je zadel ophalen,ga je dit weekend ook al rijden?Of doe je het nog ff rustig aan met Gammon?
Ik wil zelf nog wel graag fenders aan mijn zadel,heb er nu veiligheidsbeugels aan,maar ik zit met fenders prettiger,iets meer steun ivm mijn bekken(zware bekkeninstabiliteit gehad).

Fijne avond allemaal! 8-)

_daf_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:05

haha <3

Desire wat een bijzondere kerels heb je om je heen ;)
Wel knap trouwens zo goed met je ex omgaan..!
Carolien, hoe zit dat met die fenders, wat zijn het precies? Ik zit namelijk sinds mijn 2 zwangerschappen, die ook niet echt
bevorderlijk waren voor mijn heupen/bekken niet echt zeker meer te paard en doe het dan ook nauwelijks meer..
Mirte (heb ik dat goed Zoefff?) hoe is bij jou het rijden gegaan?
En Ier.. is Viane al gemasseerd en hoe ging dat?
enneh Wilgje.. nou zijn we natuurlijk benieuwd.. heb je 'm nog gesproken?

Hier verder weinig te melden... zal ik me ff saai voelen als ik zo -kids-in-bed- met manlief de bank op kruip :=
Maja.. knus ist wel <3 en 't kan snel gaan... 5,5 jaar geleden was ik gewoon ook nog heel erg de vrijgezelle student aan het uithangen _O-

Hoe erg staat het met aaaal dat water bij jullie...? De wei / bak / tuin zijn hier redelijk euh.. bezwembaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:09

Wat een mannen en liefdesverhalen hier zeg! :))

Het water valt hier mee. Weide was wel drama (voorste stuk dan). Regenlaarzen waren geen overbodige luxe met uit de wei halen. Stond tot boven m'n enkels in het water.
Bakken vallen mij nog mee. Eerste bak wel een zwempoel. Achterste bak was voorste helft erg nat, achterste helft was nog prima te doen. Daar heb ik (toen het droog was) nog twintig minuten staan longeren.

Viane is ondertussen al gemasseerd ja. Ze vond het niet heel erg prettig. Je kon duidelijk zien op welke punten ze vast zat, want dan liet ze dat wel merken.
We hebben ook het hele gangpad gehad in z'n achteruit :+

Ze zat van voren vast in haar spieren, rug was goed en ook in haar bekken zat ze vast.
Rechts viel het mee met haar bekken, vooral linksachter zat vast en heeft ze waarschijnlijk in haar periode van kreupelheid overbelast.
Ook rechtsvoor zat erg vast. Viane vond het ook echt niet fijn als ze daar in de oksel aan het masseren was. Ook daar waarschijnlijk overbelast.
Ze zat niet extreem vast overal, gelukkig.

Moest daarna nog een halfuur longeren ivm de afvalstoffen die ze los gemasseerd had. Ze was een stuk meer voorwaarts dan de vorige keren met longeren. Moest er nog wel goed met de zweep bij, maar ze liep wel in een mooi tempo. Op momenten dat ze dus ook echt voorwaarts was, zag het achterbeen ook in - soms voor- het spoor van het voorbeen komen.
Je zag haar ook vooral steeds meer loskomen met het galopperen.

Ze zei ook nog dat ik onder het zadel ook meer moest gaan galopperen en vooral niet na een halfuur pas de galop doen, maar wat eerder.

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:55

tinkerplein schreef:
Dakota(Diana toch?)morgen dus je zadel ophalen,ga je dit weekend ook al rijden?Of doe je het nog ff rustig aan met Gammon?
Ik wil zelf nog wel graag fenders aan mijn zadel,heb er nu veiligheidsbeugels aan,maar ik zit met fenders prettiger,iets meer steun ivm mijn bekken(zware bekkeninstabiliteit gehad).

Klopt hoor, Diana ;). Maar Dakota is ook goed hoor, het lukt mij ook niet om de namen hier te onthouden :+ . Ik ga morgen inderdaad het zadel ophalen en ik wil dit weekend eigenlijk ook wel even rijden. Ik heb hem namelijk 4 weken op proef dus ik wil daar wel even goed gebruik van maken. Maar verder let ik gewoon ook op hoe Gammon zelf op mij over komt.
Wel toevallig trouwens... Ik heb dus ook bekkeninstabiliteit gehad tijdens mijn zwangerschap. En dan ook behoorlijk. Ik zat met 20 weken in de rolstoel en de laatste maanden lag ik plat op bed. Mijn bekken zijn nog steeds niet goed (m'n zoontje is net 3 geworden). Ik heb een jaar lang fysio gehad maar de ene week zat mijn bekken links hoger dan rechts en de week daarom weer andersom.... Drama is het. Maar paardrijden is er gelukkig wel goed voor om de boel te verstevigen hè ;). Ik heb nog nooit met fenders gereden, ik rijd met gewone beugels (wel van die fijne lichte kunststof beugels). Maakt dat zoveel verschil dan?

Ik krijg op de pensionstal waar ik sta werkelijk van iedereen te horen dat ik Gammon wel door moet blijven rijden want doe ik dat niet dan is alles wat hij geleerd heeft voor niets geweest en moet ik straks weer opnieuw beginnen... Maar volgens mij valt dat wel mee? Zeker bij zo'n koudbloed toch?

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 21:31

Iets gezelligs tussendoor
Ben vandaag bij een paard gaan kijken, naam is Tara Vegelin van Claerbergen, merrie en 7 jaar oud. Staat nu een half jaar bij onder de kastanje en daarvoor bij mensen in Lochem. Echt een schat van een beest. Jammer van het slechte weer; we hebben wel gemend maar minder lang dan we eigenlijk wilde. Nu wordt het hard nadenken. Misschien is er wel iemand die haar kent?

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:00

Lijkt me wel handig als je doorrijd Dakota.. is wel een fijne gebeurtenis hoor als je steeds een stapje verder komt. Je hoeft niet dagelijks te rijden hoor.. wij doen 2 a 3 keer per week met Madelief! :)

Nelleke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:42

Hallo, :wave:

Wat weer een mannen verhalen.

Ier wat fijn dat Viane weer lekker los gemasseerd is.
Dakota: Wat is Gammon ook een mooiert. Veel plezier.

Verder is de regen hier ook nog meegevallen vergeleken met de rest van het land. Wel was de wei in het begin toch wel erg nat.
Jonas had vandaag echt een vrij dagje. En hij vond het niet leuk. Maar ook niet alles tegelijk. Hij is nog jong.

En en en en ...
Ik ben heel trots op mijn paard. (worden jullie het al zat dan even melden..
Gisteren Zat Annika er voor de derde keer op. Doen het nog altijd aan een halstertje. Als zijn nek over is gaan we rustig verder.
Afbeelding
Afbeelding

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:47

iti schreef:
Lijkt me wel handig als je doorrijd Dakota.. is wel een fijne gebeurtenis hoor als je steeds een stapje verder komt. Je hoeft niet dagelijks te rijden hoor.. wij doen 2 a 3 keer per week met Madelief! :)

Ja dat is ook wel zo, maar ik denk ook even aan het feit dat hij nog maar 3 is en een dikke maand geleden nog in Engeland stond, in de tussentijd is er best veel met hem gebeurd en ik wil hem dus niet overbelasten zeg maar ;).

Jonas is een mooierd! <3