tinkerplein schreef:Dakota(Diana toch?)morgen dus je zadel ophalen,ga je dit weekend ook al rijden?Of doe je het nog ff rustig aan met Gammon?
Ik wil zelf nog wel graag fenders aan mijn zadel,heb er nu veiligheidsbeugels aan,maar ik zit met fenders prettiger,iets meer steun ivm mijn bekken(zware bekkeninstabiliteit gehad).
Klopt hoor, Diana
. Maar Dakota is ook goed hoor, het lukt mij ook niet om de namen hier te onthouden
. Ik ga morgen inderdaad het zadel ophalen en ik wil dit weekend eigenlijk ook wel even rijden. Ik heb hem namelijk 4 weken op proef dus ik wil daar wel even goed gebruik van maken. Maar verder let ik gewoon ook op hoe Gammon zelf op mij over komt.
Wel toevallig trouwens... Ik heb dus ook bekkeninstabiliteit gehad tijdens mijn zwangerschap. En dan ook behoorlijk. Ik zat met 20 weken in de rolstoel en de laatste maanden lag ik plat op bed. Mijn bekken zijn nog steeds niet goed (m'n zoontje is net 3 geworden). Ik heb een jaar lang fysio gehad maar de ene week zat mijn bekken links hoger dan rechts en de week daarom weer andersom.... Drama is het. Maar paardrijden is er gelukkig wel goed voor om de boel te verstevigen hè
. Ik heb nog nooit met fenders gereden, ik rijd met gewone beugels (wel van die fijne lichte kunststof beugels). Maakt dat zoveel verschil dan?
Ik krijg op de pensionstal waar ik sta werkelijk van iedereen te horen dat ik Gammon wel door moet blijven rijden want doe ik dat niet dan is alles wat hij geleerd heeft voor niets geweest en moet ik straks weer opnieuw beginnen... Maar volgens mij valt dat wel mee? Zeker bij zo'n koudbloed toch?