ben m de hele dag nog nie tege gekomen
iedereen heeft m al gezien , hij moet er kei lekker uit zien , maar ik mis m net elke x weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.(Carolien is het trouwens,vergeet ook nog regelmatig alle namen)

en 't kan snel gaan... 5,5 jaar geleden was ik gewoon ook nog heel erg de vrijgezelle student aan het uithangen

tinkerplein schreef:Dakota(Diana toch?)morgen dus je zadel ophalen,ga je dit weekend ook al rijden?Of doe je het nog ff rustig aan met Gammon?
Ik wil zelf nog wel graag fenders aan mijn zadel,heb er nu veiligheidsbeugels aan,maar ik zit met fenders prettiger,iets meer steun ivm mijn bekken(zware bekkeninstabiliteit gehad).
. Maar Dakota is ook goed hoor, het lukt mij ook niet om de namen hier te onthouden
. Ik ga morgen inderdaad het zadel ophalen en ik wil dit weekend eigenlijk ook wel even rijden. Ik heb hem namelijk 4 weken op proef dus ik wil daar wel even goed gebruik van maken. Maar verder let ik gewoon ook op hoe Gammon zelf op mij over komt.
. Ik heb nog nooit met fenders gereden, ik rijd met gewone beugels (wel van die fijne lichte kunststof beugels). Maakt dat zoveel verschil dan?

iti schreef:Lijkt me wel handig als je doorrijd Dakota.. is wel een fijne gebeurtenis hoor als je steeds een stapje verder komt. Je hoeft niet dagelijks te rijden hoor.. wij doen 2 a 3 keer per week met Madelief!
.