dat zal best maar voel ik me niet geroepen voor, plus is door de weeks en ga er geen vrij voor nemen het klinkt misschien krom,maar heb daar me redenen voor
Wie ben ik om daar over te oordelen, het is gewoon een vervelende situatie
ellieellende
Geplaatst: 17-01-10 00:49
ben ff de foto's van mijn telefoon aan het halen!
Grit
Geplaatst: 17-01-10 00:54
Wat lijkt me dat rot, als je geregeld slecht slaapt
Marja ??????
Wapperende Tobias!
Ga douchen en slapen. Last van mijn keel , ijs en vele koppen thee hebben niet geholpen. Dan maar naar bedje.
ze heeft een erg natte neus(snot) der hoofd is aan een kant dik ze heeft iets verhoging(39.9) der derde ooglid of hoe ze dat noemen zit voor der oog. is wat slap pakte ze op en ze liet alles lopen
Laatst bijgewerkt door _Patrick_ op 17-01-10 01:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Dit soort dingen gebeuren altijd 's avonds laat of 's nachts en in het weekend. Heel de week niks te zien en dan nu net met voeren vond ik ze zo stil liggen....dus ik haar gepakt.
Ze gaat straks in de benche van Sissy kan ze daar de nacht doorbrengen, kijken of ze wat drink of eet.... En ligt ze warm dus kan ze niet zo snel onderkoeld raken.
Zal een nacht worden met waken....hoop niet dat ze der vader achterna gaat.
't gaat op het moment erg achteruit.... Ze heeft veel pijn, en erg benauwd ademt ze borrelt als het ware als ze ademt..... Ze moet t echt gaan halen Serada kom op meissie je mag nog niet gaan Dit echt vreselijk om te zien kon ze maar zeggen wat ze voelt