Had ik iets leuks gezien, niet gekocht.Kom ik thuis. Zegt die lamlul: 'Waarom heb je haar niet gekocht?'ARGHHH Mannen wat moet je er mee Sorry Leon
hm oke aan de trap zei ik inderdaad wat tegen mensen, maar ik wist niet eens dat jullie dat waren Echt erg dit..En aan de tafel was ik uiteraard weer met mn kids bezig, was alweer blij dat ik weer ff kon zitten
ik heb nog wel leuk tinker hengstveulen janet ook een heel leuk en zielig ding, was helemaal verzopen vandaag...
mnkortleve schreef:Wat moeten wij bij haar denken hond kat paard????haha Liesbeth wilt nog steeds die kat?Ach Janet, volgende keer gewoon zo'n veulen meenemen
HalloBen ook weer thuis.Was erg gezellig vandaag.Heb iedereen wel gezien, maar dorste geen gedag te zeggen Bianc en dr oreo. Hap Hap Hap hahahaha
snowdon schreef:Bianca, zei je nu dat je al een merrie voor Móhr had? Daarom... Janet heb dus zelfs al kandidaat merrie voor je als je Móhr koopt
ik ook hoor Janet.. dat kan ik echt niet maken(gelukkig lukt het al niet met mijn portomonnee dus kan me goed inhouden )