Ikke jaloers en afgunstig omdat jullie al hobbelend in de woestijn doodgaan van de stress, honger en dorst? Neuh Mij veel te warm daar. En ben niet zo van de races en motorvoertuigen
Eens opzoeken waar Schijndel ligt Damn... 'Maar 190 km' (Waarom die routeplanner me steeds over België stuurt zal me een raadsel wezen ) Op zich wel te doen, in de buurt van Den Bosch. Zal volgend jaar wel eens kijken
Nog nie ver, wanneer heb ik t moeten doen.. Moet de lijst nog eens terug zoeken, dan alles downloaden. Kerstvakantie heb ik weer tijd.. Dan werken mijn hersens ook weer mee..
Hé TK Volgende wedstrijd is in Rosmalen 19 januari dan is ook je clinic... en daarna 3 februari in Liempde
Siet veel plezier in Friesland en kerstboom aan versieren maar te groot voor hoeveelheid lichtjes
ikenindi JAH gelukt!!
Janet dadelijk ff topic bekijken Hier gebruik ook nooit teer of vet en bij rotstraal alleen egyptische zalf en stalgenoot gebruikt CTC spray of acederm?? (weet t ff niet zeker) Hoof en sole ben ik ook geen fan van (veel zink = niet fijn voor levende delen )
Leon --> uh lege trailer ca 600 2 paarden 1200 dus denk minimaal 1800 ennuh TD trekt goed en lekker al veel kracht van onderin dat moet je hebben om trailer te trekken Idd wegenbelasting is hoger, maar rijd dan ook ca 1:17 ben zeer tevreden met onze
Snowville gelijk CE halen das handig en DAKAR lijkt me idd ook GAAF ach leon jij kan best NAVI zijn súper ervaring lijkt me dat ik kan best goed navigeren (en mijn vriend dus écht totaal niet die rijd bijna altijd verkeerd als ie keer wat verder moet...)
Hé Schijndel da's bij ons om de hoek Dan kom ik Maya -->via belgië misschien sneller ivm files enzo ?!
Sita dan krijg je het nog druk die dag (arthurs is ook in de buurt )
Trusten aan degenen die naar bed gaan en hallo Prada!