desillies schreef:
hhhmmmm fjordkootje,da's minder van dat bitje en leertje,ik heb net gisterenavond terwijl de verf in mijn haar aan het trekken was ook een bestelling geplaatst bij justwestern!
daar kan niet veel mis mee zijn (sweet iron snaffle en cowbymagic en elastiekjes) maar toch hoop ik dat de bestelling in orde zal zijn.
Deborah,mennen gaat vandaag niet lukken,ik kwam gisteravond een papier tegen van een cursus die ik vanmiddag hebgetsie daar heb ik dus echt geen zin in,maarja het moet......
gelukkig is het prutweer,dat scheelt.
zoals je hierboven ziet heb ik al aan je wens voldaan,bitje was er alleen in 12,5,dat vind ik altijd zo maf met westernbitten alsof ieder paard een 12,5 mondje heeft.....
past ie niet dan gaat ie weer in de verkoop en heb ik het geprobeerd![]()
iedereen een fijne dag en tot later.
hopelijk past het bit! heb eigenlijk geen iedee welke maat ik voor rydar had ?? Wel erg he... pas 2 weken een verzorgster en je word nu al in de kosten gejaagd hahahahahaaa

Jammer dat je niet langs komt vandaag... mischien dat ik zaterdag midag even langs glip om wat foto's te nemen.. moet smorgens in Kamperland zijn dus dat ligt op de route

oja hier de foto van Tommie die ik vorige week in t pikkie donker gemaakt heb

getsie daar heb ik dus echt geen zin in,maarja het moet......

Het schijnt wel rond te waren want de afgelopen 2 weken had de DA al meerdere katten over de vloer gehad met hetzelfde probleem. Goed diagnose was gesteld toen moesten de injecties nog komen
DA snel die injecties erin gespoten en weer aan de kant gesprongen
Dat doen ze anders nooit hoor..... normaal gesproken zijn ze alledrie verschrikkelijke vrijdozen
Godzijdank vreet Vlad dus echt alles en had ik nog wat smeerleverworst in mijn koelkast liggen. Halve tabletje nog wat kleiner gemaakt in 3 bolletjes smeerlever geplakt en
*hap, slik, weg* zei Vladje 
vond.