Ik vind het ook not done.. maar goed. Ik had toestemming en was eigen land
jorretje
Geplaatst: 23-04-17 21:33
Shelly21 schreef:
Jorine wat zag ik op fb gaat Gijs de ring in? Gaaaaaaaf!
Niet met mij, maar met Wendy zij gaat 'm starten in de L1. Hij gaat in juni ook mee naar de tinkerdagen
Gefeliciteerd Chantal!
Ik vind het idd ook écht not done om 'zomaar' andermans (tulpen) velden in te wandelen, helemaal met een paard. Prachtige plaatjes komen er weer langs!
aa wat jmmr! zijn splash zijn manen weggewaaid hahaha
Zerena
Geplaatst: 23-04-17 21:53
Haha aan de andere kant in de vlecht En zijn voorplukje ook gevlochten, maar die is echt mini
Nientsje
Geplaatst: 24-04-17 11:04
Welkom LePapillon! Wij kennen elkaar nog van het jonge paarden topic Knap paard heb je!
Gefeliciteerd Chantal! Ze is prachtig getekend, net als Corvette... Wat was ik daar fan van Jammer van de beentjes, hopelijk trekt dat weer helemaal recht! Wat een stelten
Prachtige foto's Kimley
Knappe Splash!
Ik ben weer helemaal opgeknapt Alleen arme vriend heeft last van zijn rug Dus maar extra lief voor hem zijn Gisteren ook weer bij Feike geweest, hij was heel blij om me te zien Hij stond lekker gras te eten (vandaag weer de 3e x de wei op yaay) en ik hoefde maar 1x met mijn tong te klakken of hij draait zich met een ruk om, om meteen naar me toe te komen Hij kroop me helemaal aan, en werd ook helemaal afgelebberd lieverd is het ook. Zo gek op mijn ventje Even gelongeerd, hij had er zin in!
Hannah fijn dat je weer opgeknapt bent. Nog beterschap voor je vriend
Haha Kim ik kan snappen dat je die niet weer weg doet.
Ik vind vaak dat Splash op de foto's echt mini lijkt terwijl ik hem in het echt zo gegroeid vind. Dus geprobeerd om dat om een foto te krijgen. Volgens mij redelijk gelukt. Let niet op de verschrikkelijke kwaliteit
Vandaag even heerlijk in het zonnetje gereden Mouse was echt super fijn te rijden en heel los! Zelfs de hele bak kunnen gebruiken ( is nog een issue bij haar ) Afhankelijk van het weer morgen maar weer
Wij vandaag ons L1 debuut tussen de warmbloeden. Waren allemaal mega dressuur paarden echt wauw. Ik voelde me opeens zo klein! Eerste proef was nog niet echt denderend. Tweede proef beloond met een dikke winstpunt! 187,5 punt. Met commentaar van de jury: Fantastisch paard, doet zijn stinkende best! En 2 dikke duimen omhoog. Erg leuk hebben we toch maar even gedaan.
Wij hebben wel wat gedaan vandaag. Weer gestart namelijk op het Koningsdag concours. 178,5 en 191 vandaag. Dus weer een dikke winst. Vond de proeven wel gelijkwaardig maar jury sport he. Super trots! Ohja 5e plek van de 14 tussen de warmbloeden.
Ik heb weer gereden vandaag.. iets minder fijn als gisteren maar toch tevreden Heel de bak kunnen gebruiken, rechtsom is ze heel sterk en laat ze moeilijk los.. maaar komt wel goed
cp112
Geplaatst: 27-04-17 23:33
Stoer hoor shelly. Mooie punten!
Knappe Splash
Iedereen een fijne koningsdag gehad? Ik heb er echt 0.0 van meegekregen vind dat zo niet interessant haha.
Ons kleine Eefje doet het super goed!
Mijn man is erg fanatiek aan het rijden nu hij zijn eigen paard heeft ze zijn aan het trainen voor de tinkerdagen. Sinds kort kan hij ook galloperen dus hij wil zondags misschien toch een gewoon B proefje doen.