je bent niet de enigste die de kou niks vindt geloof ik.. lessen gingen allemaal niet door.zou ook niet handig zijn denk ik. ik en mijn bijrijders hebben de wind getrotseerd en zijn wel naar eros gegaan.daar eros geknot(generale repetitie voor een kleine fotoshoot over een paar weken),vervolgens gelongeerd en als laatste hem even los door de bak gegooid.hij schoof wel een keer onderuit,maar rende vervolgens vrolijk door.die heeft zich wel vermaakt denk ik.wij iig wel!
Bij ons is alles voor t eerst in 3,5 jaar binnen gebleven. De grond is zo zacht dat de palen omvallen door de harde wind en de boel dan bij elkaar inloopt of zelfs uit de weide gaat. Stalbaas heeft nu de weides "boven" in orde gemaakt. Dus morgen kunnen ze weer naar boven. Die wei is nog niet kapot.
wij stonden in de bak waar hij mocht rennen,dus nee het ging niet ongezien.hij gleed meer weg dan dat hij helemaal op z'n plaat ging.gevalletje beetje glad op de hoefslag...
Hier staan ze nog buiten, paddock is nog goed. Maar als het zo hard waait en regent komen ze niet onder hun schuilstal uit
Niene87
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-15 10:17
Goedemorgen Wat een bagger weer zeg deze week Maandagavond scheen gelukkig nog wel een zonnetje en gisteravond tegen half 7 ook wel ff.. ik hoop vanmiddag ook weer ff zon..
Lori
Geplaatst: 01-04-15 10:27
Vermoed dat die 1 April grap bezig is aan jullie posten te zien > jaja smileys veranderen in zinnen dus.
Eerlijk is eerlijk vindt 'm eigenlijk irritant... die grap.... :,)
Gisteren schaam was aan het afspreken voor vandaag val ik even midden 't gesprek in slaap... oeps. :p
jorretje
Geplaatst: 01-04-15 11:12
oeps Lor! (ben benieuwd wat hier nou weer komt te staan) Eros ook oeps
Ja grap van vorig jaar was beter. Weer is écht ruk ja! maandag was t even mmoi, dus toen gelijk maar langs Gijs geweest. Zag voor t eerst echt hengst in Gijs . Werd een nieuwe (bonte) merrie op stal gebracht en ik was m aan het longeren. Werd ie toch wel even 2 maatjes groter, maar bleef braaf luisteren gelukkig.
Komt Gijs er toch achter dat ie nog man is? (Mijn mini kan het ook zonder ballen die kan me toch showen en vooral niet meer luisteren als er een onbekende merrie loopt...)
Gelukkig is het de één april grap Ik dacht dat mijn telefoon niet goed wilde laden
Leuk die Gijs die interesse gaat laten zien in veulens maken!
Bij ons nog niet op de wei. Wat is het ook koud hé! Tess geeft niets om de wind maar ik ga zelf toch liever niet wandelen Gelukkig loopt onze bak gauw 'leeg' en we oefenen nu het niét naar mij toekomen en dat ik haar voorwaarts kan sturen, alsof je longeert zeg maar. Voor ons allebei moeilijk, voor haar ben ik degene waar je altijd bij blijft en als ik met een longeerzweep zwaai, is het het leukst om die proberen te pakken tussen je tanden Soms staat ze gewoon een tijdje stil, na te denken lijkt wel. zolang ze dan niet ongevraagd naar me toekomt laat ik haar. Als het even is goed gegaan stoppen we en is ze wel tevreden. En daarna gaan we eten
Maar ik hoop ook op mooier weer ook beter voor de veulens en de eitjes!
Morgen ga ik naar de praktijkdag 'jonge paarden opvoeden' van Petra Vlasblom van 2moons. Heel erg zin in! Ik ga zonder paard maar er is wel een jong paard aanwezig
Nee niks meer jammer genoeg vrijdag is die 3weken weg. De organisatie die over de papieren van papegaaien gaat doet wel bezoekjes nu links en rechts als iets verdacht is. Tja...
Nu wel positief nieuws mijn nijnen nestje is morgen 3weekjes.
Nimby
Geplaatst: 01-04-15 17:53
De smiley van de koe, maar dat blijkt dus een bos Taurus te zijn Jammer van je gaai. (durf geen smiley meer te zetten.) maar inderdaad je konijntjes zijn dan het goede nieuws!
Edit: oliebol ik had een eigen smiley gezet die niet van bokt is! Ziet hij dus toch.