) alweer een half haar. Shania bomproof, Grid heeft haar camera uitgeprobeerd, maar is nog niet tevreden
, hoopje cavia's in een hooinet
, Ziggy in het zonnetje........en nog veel meer. Altijd leuk, foto's!En ik zag de Wels-Cob weer voorbij komen. Blijf het een geweldig dier vinden. Ik had er afgelopen zomer kijk op toen ik zoekende was, maar voor mij is zomereczeem wel een belemmering. Wat kunnen paarden daar een ellende van hebben
.Mijn oude verzorghaf is destijds naar Axel verhuisd ivm met dampigheid en jeuk. De zeelucht gaf wel minder klachten, maar loste niet alles op.
Enne beterschap voor alle zieken. De feestdagen, kou en flink verwarmde huizen zijn perfect voor het het doorgeven en ontwikkelen van ziektekiemetjes
.En Janet, ik kan me helemaal voorstellen dat de vader van Wilco je een rotgevoel geeft. De man van een belangrijke vriendin van mij is ook een erg dominant persoon. Volgens hem is er maar een goede manier van leven en handelen en dat is zijn manier
. Ik heb altijd kromme tenen en moet het puntje van mijn tong afbijten, omdat ik weet dat ik het anders voor mijn vriendin moeilijk maak. En ik wil haar niet kwijt. En het ergste is dat hij altijd heel aardig en popi doet tegen ons, maar ondertussen..... Ik kan me daar ook echt over opnaaien.Berdien; fijn dat het steeds beter gaat met Jes

, even een moeilijk momentje, maar heel fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt dan 
zoveel gemotiveerde mensen daar, hele mooi pand en alles supertje nieuw en hip. Heb er wel een goed gevoel over, daar ga ik wel mijn conditie oppimpen en die 5-10 kilo's verliezen
*
. Ik vraag me af of dat nog bepaalde andere werkingen heeft ofzo
zeker als het paard zijn mond probeert te openen werkt hij heel fel in. Ik ben er niet zo van. Maar goed, ik ben ook anti aansnoerneusriemen en al helemaal anti sperriemen.
En gezien ik lui ben...