Gefeliciteerd met dat schitterende veulentje

Ik zal je nog een pbtje doen Leonoor.
Opbouwend mag wel, maar hou er rekening mee dat ik weet dat we eigenlijk nog niet klaar zijn voor de B en dat ik het al spannend en moeilijk genoeg vond
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nientsje schreef:Bedankt meiden
Gefeliciteerd met dat schitterende veulentje
Ik zal je nog een pbtje doen Leonoor.
Opbouwend mag wel, maar hou er rekening mee dat ik weet dat we eigenlijk nog niet klaar zijn voor de B en dat ik het al spannend en moeilijk genoeg vond
En ik weet hoe het is met een wat afgeleid jonger paard door een bak te moeten
als je je maar niet bezeerd hebt.
Bah, ik moet er niet aan denken, zoiets dromen is echt de druppel geweest voor mij. Ik heb zelfs nog niet eens ingepakt he, ik zou eigenlijk al naar een vriendin moeten vertrekken nu maar heb toch besloten dat ik niet ga. Morgen naar de dokter, attest halen. Ik bedoel het was toch duidelijk dat ik wel mee ging want anders had ik geen geld betaald voor een vlucht en hotel zonder annulering he...
Verwen jezelf maar even lekker!
.
.
. 
en ik zou ook niet buiten gaan rijden met dit weer.. ik moest verdomd goed oppassen met de staldeuren en bij het naar huis gaan waaide ik haast weg met hond en al..
in de kleuren Colombia Buff en Patrijs
mijn broer heeft er vroeger nog gekweekt in de kleur wit colombia
mijn ouders hebben ook kippen. Eerst altijd sabelpoot krieltjes gefokt en nu ook een paar jaar Brahma's
maar daar fokken ze niet actief (meer) mee.

De kipjes zitten bij mijn ouders in hun bos in een heel groot omheind stuk en ik vind het heel erg leuk om naar ze te kijken en ze te verzorgen, grappige beestjes