Blingh schreef:Karlijn, ik heb ervaring met het paard verleasen. Doe je dat op basis van een contract? ik heb evt. wel een voorbeeld die ik je kan doorsturen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en als je vragen hebt ofzo mag je me altijd een berichtje sturen, ik weet precies hoe je je voelt namelijk!
Bedankt!
Ik heb een contract gemaakt inderdaad, maar je voorbeeld is erg welkom! Ik heb hem nog niet af namelijk.
Ik heb de potensiele leaser nu aan de tel gesproken, klinkt heel fijn allemaal! We spreken morgen of vrijdag af waarschijnlijk, ze kijkt eind van de middag met haar vriend betreft vervoer wanneer ze kan.
Zou zo fijn zijn! ik heb veel reacties gehad. maar dit is ook zo lekker in de buurt, en volledige lease, wat het erg ontspannen maakt voor mij.
Ze gaat Diaz ook inrijden, Diaz is gewoon toe aan lekker werken nu! Dus ik ben dubbel blij.
Het is voor onbepaalde tijd, 6 maanden, anderhalf jaar, het maakt haar niet uit, en ik heb er ook nog geen zicht op.
Ik ga zo met de huidige staleigenaresse praten en stal opzeggen. Erg spannend allemaal.
En dan Diaz wassen voor de shoot van vrijdag!