Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihi
) en dan naar buiten.
zit je heerlijk te lozen.. kruipt er ineens een dikke vette slijmerige zwarte naaktslak over je kont
iedereen alvast weltrusten, en we pben of anders spreken we elkaar hier wel!

draaakje schreef:ow rommulus, ik heb de eerste zin echt 2 keer moeten lezen, ik las, gaat mijn moeder, naakt, slakken vangen.
ow wat erg hahahaha ik zag het nog net niet voor me. jeetje ik lijk wel heel verknipt zo, maar snapte er al niks van.

kuzznathalie schreef:ja is goed
ik ga er nu vandoor... moet nog ff aan het werk...iedereen alvast weltrusten, en we pben of anders spreken we elkaar hier wel!

trusten allemaal
en tot over een week
Ik vind hem idd nog erg jong overkomen, dus zou dit jaar ook niet met 'm aan de gang gaan.
Ik kan veel hebben, maar van slakken gruwel ik. Brrr.
Briljant, ja, zo kan je het ook lezen... in je nakie slakken gaan vangen... 
Hij merkte echter dat we niet zo gecharmeerd was, dus hij nam zijn cadeautje en smeerde hem weer (braaaaf).
naja vliegen... tijdens het opstappen ging meneer al stappen en doordat ik helemaal scheef zat en raar zat, ging ie draven, daardoor gaf ik schijnbaar de hulp dat ie moest gaan galopperen en ja toen ging het fout... meneertje ging niet hard ofzo of deed raar.. hij maakte de bocht verkeerd en omdat ik maar 1 beugel had en voor de rest niets, lagen we ernaast tegen de bakrand aan(die gelukkig meegeeft) helemaal onder het natte zand. Gelijk weer opgestapt en mn ventje was weer helemaal braaf. Hij snapte het denk ook allemaal niet hihi.