daar zit ook wat in maar k hou het nu bij en dan valt het echt mee eerste keer was wel ranzig idd maar dan toch nog liever dat dan urine met modder en haar
Hihi, hier zitten de uiers ook goed verstopt in t haar.. Ik hou ze ongeveer twee wekelijks bij.. Dan doe ik even met een lauw washandje alle viezigheid weg en dan met uiercreme smeer ik hem in.. Amy vind het heerlijk..
Ik heb hier de tip gekregen om het met babydoekjes te doen werkt echt prima! blijft ook lekker zacht met de olie K doe het nu ook ong om de week. Levera moet er trouwens niks van weten, Nora vind het heerlijk, van de week tilde ze zelfs haar been er bij op maar nog ff dan hoeft t nie meer want dan zit ie vol met melk Begint al te komen
leon Santa staat nu helemaal op knappen. Toen Co en ik een tijdje geleden bij jullie waren, vond ik haar al extreem. Maar nu staat ze helemaal op ontploffen.
Ik heb ook wel merrie's gehad, en daar maakte ik het uier ook nooit schoon.
Nou de kippen zitten in het hok bij hun nieuwe vriendinnetjes. 1 nieuw kipje is behoorlijk vel, en is nu de pikorde aan het bepalen, door 1 van mijn andere kipjes flink te pesten.
Leuke foto's!!!! De laatste is erg schattig, jammer dat er nog eentje mist, anders had je een hele mooie groepsfoto voor thuis aan de muur. Jammer dat ze alweer opperdepop zijn